جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

انواع کمد دیواری شامل چه مدل هایی است و چه کاربردهایی دارند؟

فهرست مطالب

انواع کمد دیواری شامل چه مدل هایی است ؟

انواع کمد دیواری در جنس‌ها و کیفیت‌های گوناگون در بازار وجود دارند. تنوع کمد دیواری‌های جدید به قدری زیاد هستند که پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای می‌باشند. کمد دیواری، یکی از الزامات خونه‌ است که در طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های متنوع قابل سفارش می‌باشد. با داشتن یک کمد دیواری جادار و کاربردی، می‌توانید لباس‌ها و وسایل مهم خود را در طبقات و رگال‌های کمد دیواری بچینید و به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. امروزه سبک‌ها و مدل‌های جدیدی برای کمد دیواری به بازار آمده‌اند که به همراه یک طراحی شیک، فضای خانه را باشکوه می‌کنند. اگر قصد خرید کمد دیواری را دارید، با در نظر گرفتن سلیقه و بودجه موردنظرتان، جنس و مدل کمد دیواری مورد نظر خود را از میان انواع و اقسام متنوع موجود در بازار انتخاب کنید. علاوه بر آنکه انواع کمد دیواری در بازار قابل سفارش می‌باشند، می‌توانید انواع کمد دیواری به صورت آماده را هم در بازار خریداری کنید. برای تصمیم‌گیری بهتر در انتخاب کمد دیواری موردنظرتان، لازم است با انواع کمد دیواری بر اساس جنس، سبک و نوع باز شدن آنها آشنا شوید. مجموعه نیودیزاین در مسیر انتخاب کمد دیواری مناسب با شرایط و دکور داخلی خانه، شما را همراهی خواهد کرد. این مجموعه با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و تولید انواع کمد دیواری با کیفیت توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند و با تعهد و تحویل سالم در زمان مقرر، به اولویت مشتریان تبدیل شود.

انواع کمد دیواری

  1. کمد دیواری رختخواب
  2. کمد لباس
  3. کلوزت روم
  •  کمد دیواری رختخواب

کمد جا رختخوابی که در خانه های ایرانی کاربرد بسیار زیادی دارند، مخصوص قرار گرفتن رختخواب ها هستند. این کمدها، اغلب دارای درب های لولایی هستند تا بتوانند به طور کامل باز شوند. کمد دیواری رختخواب معمولا بدون طبقه بندی و یا دارای طبقه هایی با فاصله زیاد از هم هستند، تا بتوان رختخواب ها را به راحتی و حتی از روی زمین داخل این کمدها قرار داد. کمدهای رختخوابی معمولا ایرانی هستند و در خانه های ایرانی خیلی استفاده می شوند.  کمدهای رختخواب دارای ارتفاع 150 سانتی متر به بالا هستند. در قسمت بالای آن ها، کمدهای دست بالا قرار می گیرند که برای قرارگرفتن وسایل جانبی اتاق مناسب هستند. کمدهای جارختخوابی باید عرض حداقل 110 سانتی متر داشته باشند تا رختخواب ها به راحتی در آن ها قرار بگیرند.

  • کمد لباس

کمدهای لباس بسیار متنوع هستند و می توانند شامل یک آویز لباس ساده باشند یا این که دارای طبقات و کشوها و قسمت های مختلف، مانند محل آویز لباس ها و محل قرارگیری کفش ها و … باشند. در کمد لباس، برای محل آویز لباس ها باید ارتفاع بلندتری درنظر گرفته شود، تا لباس های آویزِ بلند مانند مانتو و لباس های مجلسی خانم ها، به راحتی در آن جای بگیرند. همچنین محل آویز لباس ها باید عمقی در حدود 60 سانتی متر داشته باشد تا لباس هایی مثل کت و پالتوهای مردانه در این کمدها قرار بگیرند. نوع طبقه بندی داخل کمد دیواری های لباس، بسیار بستگی به سلیقه دارد و قاعده و قانون خاصی ندارد. این کمد دیواری ها با توجه به کابرد مدنظر، می توانند دارای طبقه ها،قفسه ها و کشوهای متعدد یا کم تعداد باشند.

  • کلوزت روم

کلوزت روم معمولا به صورت باز(بدون درب) طراحی می شوند و می توانند کشو و قفسه های متعددی داشته باشند. معمولا در خانه هایی که اتاق های زیادی دارند، یکی از اتاق ها را به کلوزت روم اختصاص می دهند و از آن اتاق فقط برای نگهداری و پرو لباس استفاده می کنند. تفاوت عمده کلوزت ها با کمد دیواری های لباس، در این است که کمد دیواری های لباس دارای درب بوده، اما کلوزت ها درب ندارند. همچنین کمد دیواری های کلوزت معمولا در یک اتاق که مخصوص تعویض لباس است استفاده می شوند، در حالی که کمد دیواری های لباس در اغلب اتاق های خانه وجود دارند.

 

انواع کمد دیواری از نظر جنس و متریال

کمد دیواری‌های موجود در بازار، انواع و اقسام متنوعی دارند و با تنوع وسیعی از متریال‌ و چوب طراحی و ساخته می‌شوند. انواع کمد دیواری از نظر جنس و متریال، علاوه بر آنکه از لحاظ طرح و رنگ با یکدیگر تفاوت دارند، از نظر هزینه نهایی هم با یکدیگر متفاوت هستند. برای انتخاب جنس کمد دیواری موردنظرتان باید با توجه به بودجه خود تصمیم بگیرید. در ادامه مقاله با نیودیزاین همراه باشید تا با انواع کمد دیواری از نظر جنس و متریال آشنا شوید و انتخاب بهتری برای کمد دیواری مناسب خانه خود داشته باشید.

۱. کمد دیواری ام‌دی‌اف

کمد دیواری‌های ام‌دی‌اف بسیار کاربردی و محبوب هستند. این نوع کمد دیواری‌ها برای پوشاندن بخش زیادی از اتاق بسیار مناسب می‌باشند. یکی از دلایل محبوبیت کمد دیواری ام‌دی‌اف، وجود تنوع طرح و رنگ بالای آن است که با سایر اکسسوری‌های موجود در منزل شما ست خواهد شد. هم چنین به دلیل کاربردی بودنش در محیط های اداری هم بویژه در میان افرادی که قصد بازسازی دفتر کار خود را دارند بسیار محبوب و مورد استفاده می باشد. خرید کمد دیواری ام‌دی‌اف مناسب، می‌تواند دکوراسیونی شیک را برای شما به ارمغان آورد. علاوه بر تنوع بالای طرح و رنگ کمد دیواری ام‌دی‌اف، مزایای دیگری مثل قیمت نسبتا ارزان و در دسترس بودن در تمام نقاط ایران را می‌توان برای آن نام برد. جالب است بدانید کمد دیواری ام‌دی‌اف با وجود مزایای ارزشمندی که دارد، در برابر رطوبت و دمای بالا حساس است و در گذر زمان تغییر رنگ می‌دهد. همچنین این نوع کمد دیواری‌ها در برابر ضربه و خط و خش حساس هستند، ولی باز هم گزینه‌ای پرطرفدار در میان انواع کمد دیواری‌های موجود در بازار به شمار می‌روند.

۲. کمد دیواری های‌گلاس

نوع دیگری از کمدهای دیواری که طرفداران زیادی هم دارد، کمد دیواری های‌گلاس است. کمد دیواری های‌گلاس امروزه ترند شده و جذابیت زیادی به فضای خانه می‌بخشد، چرا‌که نمای ظاهری این کمد دیواری براق و درخشان است. مغز اصلی این کمد از چوب ام‌دی‌اف ساخته شده ولی روکشی از جنس پلکسی گلاس روی آن کشیده شده تا مقاومت چوب را افزایش دهد. لازم است بدانید شفافیت کمد دیواری‌های های‌گلاس خیلی بیشتر از کمدهای ام‌دی‌اف است و زیبایی بیشتری هم نسبت به ام‌دی‌اف دارا می‌باشد. تنوع طرح و رنگ کمد دیواری‌ های‌گلاس بالاست و در عین حال، قیمت نسبتا ارزانی دارد. کمد دیواری های‌گلاس هم مانند کمد دیواری‌های ام‌دی‌اف در برابر ضربه و خط و خش و همچنین رطوبت حساس هستند.

۳. کمد دیواری ممبران

ممبران یا وکیوم نوع دیگری از کمدهای دیواری هستند که به دلیل شکل ظاهری و کیفیت بالایی که دارند، طی چند سال اخیر محبوبیت بالایی به دست آورده‌اند. این نوع کمد دیواری‌ها برای خانه‌های اعیانی و لاکچری بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. جنس این کمد دیواری‌ها با مغزی ام‌دی‌اف و روکش PVC وکیوم تولید می‌شوند و به همین دلیل است که در برابر فشار، ضربه و رطوبت بسیار مقاوم هستند. طول عمر این نوع کمد دیواری‌ها بالا است و از جمله جنس‌های مقاوم و مستحکم به شمار می‌روند. برای انتخاب کمد دیواری ممبران، دستتان باز است و می‌توانید طرح و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. همچنین این جنس کمد دیواری، مناسب سبک‌های کلاسیک و مدرن است که امروزه طرفداران زیادی دارد. لازم است بدانید این جنس کمد دیواری، قیمت نسبتا بالایی نسبت به سایر جنس‌های کمد دیواری موجود در بازار دارند، در حالی که نسبت به نور و حرارت حساس هستند. یکی از دلایل قیمت بالای این نوع کمد دیواری، طراحی سخت به علت برجستگی‌های روی ممبران است. اگر می‌خواهید کمد دیواری شیک در خانه خود داشته باشید و از نظر بودجه مشکلی ندارید، کمد دیواری ممبران بهترین گزینه برای شما است. هم چنین در زمینه کابینت آشپزخانه ، یکی از کابینت های پرطرفدار کابینت ممبران گردویی می باشد که در مجموعه ما قابل سفارش می باشد.

۴. کمد دیواری فلزی

یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های کمد دیواری که در گذشته طرفداران بیشتری داشته است، کمد دیواری‌های فلزی هستند. این نوع کمد دیواری امروزه به دلیل قیمت بالا، حساسیت در برابر رطوبت و تنوع کمتری که دارد طرفداران قدیمی خود را از دست داده است اما در برخی مجله‌های جدید طراحی دکوراسیون هنوز هم دیده می‌شود. این روزها بیشتر از کمدهایی که چهارچوب اصلی آنها فلز به کار رفته باشد و در ترکیب با چوب طراحی شود استفاده می‌شود. کمد دیواری فلزی با وجود آنکه قدیمی شده است و معایب آن از مزایایش بیشتر است، ولی طول عمر زیادی دارد و در برابر ضربه و خط و خش مقاوم است. با وجود تنوع جنس، رنگ و طرح‌های جدید در بازار، کمتر کسی پیدا می‌شود که به سراغ کمد دیواری فلزی برود. البته فراموش نکنید این نوع کمد دیواری‌ها با این که معایب زیادی دارند، قیمت بالایی هم دارند. وزن زیاد، تنوع کم و حساسیت در برابر رطوبت، از دیگر معایب کمد دیواری فلزی به‌شمار می‌رود.

۵. کمد دیواری چوب طبیعی

تمایل فطری انسان‌ها به طبیعت باعث شده است همه ما نسبت به چوب طبیعی حس و حالی متفاوت داشته باشیم. افرادی که دوست دارند همه چیز خانه از مواد طبیعی انتخاب شود، قطعا کمد دیواری را هم از نوع چوب طبیعی ترجیح می‌دهند. این مدل کمد دیواری به دلیل استفاده از چوب درختان در ساخت آن، قیمتی به مراتب بالاتر از سایر مدل‌ها دارد. کیفیت و طول عمر این نوع کمدها بسیار بالاست و می‌توانید به عنوان یک گنجینه‌ ارزشمند روی آن حساب کنید. زیبایی بی‌نظیر این کمد دیواری‌ها ظاهری شیک به خانه شما می‌دهند. اگر حاضرید برای کمد دیواری خانه‌تان هزینه زیادی بپردازید و جلوه‌ای خاص به خانه بدهید، قطعا استفاده از کمد دیواری چوب طبیعی بهترین گزینه موجود برای شما است. این نوع کمد دیواری‌ها هیچگاه قدیمی نمی‌شوند و همیشه زیبایی روز اول را دارند.

۶. کمد دیواری انزو

شاید نام این جنس کمد دیواری برایتان جدید باشد. کمد دیواری انزو یا پولیشی، یکی دیگر از مدل کمدهای دیواری موجود در بازار است. این مدل کمد دیواری‌ها با مغزی چوب ام‌دی‌اف ساخته می‌شوند ولی لایه‌ای به ضخامت حدود 3 میلی‌متر از رنگ پولیش روی آنها کشیده می‌شود تا مقاومت و طول عمر کمد دیواری افزایش پیدا کند. با استفاده از رنگ پولیش بر روی این نوع کمد دیواری، رنگ براق و شفافی ظاهر می‌شود که زیبایی فضای خانه شما را دوچندان می‌کند. علاوه بر زیبایی منحصربه‌فرد این نوع کمد دیواری‌ها، استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه و خط و خش و همچنین در برابر رطوبت، از دیگر مزایای این نوع کمد دیواری به‌شمار می‌روند. لازم است بدانید فرآیند ساخت این جنس کمد دیواری دشوار است، به همین دلیل قیمت بالایی دارد. انتخاب این نوع کمد دیواری به علت تنوع محدودی که دارد، خیلی استفاده نمی‌شود. هم چنین علاوه بر کمد دیواری ، انواع کابینت آشپزخانه انزو هم نیز وجود دارد که بسیار هم محبوب می باشند و انتخاب خیلی هاست.

۷. کمد دیواری ملامینه

یکی از ارزان‌ترین و بهترین مدل کمد دیواری‌هایی که می‌توانید برای خانه خود سفارش دهید، کمد دیواری‌های ملامینه هستند. این کمد دیواری‌ها در سال‌های اخیر در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند که دلیل اصلی آن، قیمت مناسب آنها می‌باشد. کمد دیواری‌های ملامینه، مغزی نئوپان خام دارند که روکشی از ملامین روی آن کشیده می‌شود تا از نئوپان محافظت کند. جالب است بدانید این نوع کمد دیواری‌ها، مزایای زیادی را به صورت همزمان دارند. قیمت مناسب، تنوع نسبتا بالا و نگهداری راحت از مزایای این نوع کمد دیواری به حساب می‌آیند. با وجود مزایای ارزشمند کمد دیواری‌های ملامینه، حساسیت در برابر رطوبت و طول عمر نسبتا کم از معایب آنها به‌شمار می‌روند.

۸. کمد دیواری پلی اورتان

یکی دیگر از کمدهای دیواری با پایه‌ی چوب، کمد دیواری‌های پلی اورتان هستند. این نوع کمد دیواری‌ها هم از مغزی چوب ام‌دی‌اف ساخته می‌شوند ولی روکشی از پلی اورتان روی چوب کشیده می‌شود تا مقاومت آن را بیشتر کند. پلی اورتان از چوب در برابر رطوبت و تغییر رنگ محافظت می‌کند و باعث طول عمر بالای آنها می‌شود. شاید این نوع کمد دیواری‌ها را خیلی ندیده باشید و دلیل آنها قیمت نسبتا بالایی است که دارند، در حالی که از تنوع کمی برخوردار هستند.

۹. کمد دیواری پی‌وی‌سی

اگر به دنبال کمد دیواری ضد آب و ضد رطوبت هستید، بهترین انتخاب کمد دیواری PVC است. این نوع کمدها تنوع خیلی زیادی ندارند اما به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت، برای شهرها یا مناطقی که رطوبت بالا داشته باشند مناسب هستند. کمد دیواری پی‌وی‌سی، طول عمر بالایی دارند و دارای وزن سبکی هستند. قیمت نسبتا بالا و تنوع کم این جنس از کمد دیواری‌ها، از معایب آنها به شمار می‌روند.

 

انواع کمد دیواری از نظر نوع درب بازشو

درب کمد دیواری، نقش بسیار ویژه‌ای در زیبایی و ظرافت کمد دیواری، بهبود کارایی و سهولت استفاده از آن دارد؛ به همین دلیل بسیار مهم است با انواع کمد دیواری از نظر نوع درب بازشو آشنا شوید و با توجه به مزایا و معایب آن، یک انتخاب درست داشته باشید. کمد دیواری ریلی، یکی از انواع درب‌های کمد دیواری است که برای فضاهای کوچک بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر نمی‌خواهید در اتاق کوچک خانه‌تان با باز کردن درب کمد، فضای رفت‌وآمد مسدود شود، کمدهای دیواری با درب ریلی بهترین انتخاب هستند. درب این کمدها روی هم قرار می‌گیرد و در برخی از مدل‌ها، درب‌ها به داخل دیوار می‌رود. کمدهای ریلی تنوع بسیار بالایی دارند و امروزه بسیار رواج پیدا کرده‌اند. کمد دیواری لولایی ساده، قدیمی‌ترین مدل درب برای کمدهای دیواری است. این مدل کمد دیواری‌ها قیمت ارزان‌تری دارند و مشکل آنها این است که فضای نسبتا زیادی را برای باز شدن درب کمد اشغال می‌کنند. کمدهایی هم هستند که دربی برای آنها تعبیه نمی‌شود. این مدل کمدها اغلب در اتاق پذیرایی قرار داده می‌شوند تا لوازم تزئینی را در آن قرار دهند و به عنوان ویترین استفاده شوند. البته کمدهای بدون درب هم برای اتاق خواب طراحی می‌شوند که می‌توان لباس‌ها را در آن آویزان کرد و کلوزت روم شخصی خود را با استفاده از آنها طراحی کرد. کمد دیواری آکاردئونی، دارای درب‌های تاشو هستند که از چندین قسمت تشکیل شده و امکان تاخوردن در را فراهم می‌کنند. این درب‌ها چندان محبوب نیستند و کاربرد کمتری نیز دارند.

 

مطلب پیشنهادی: ساخت کمد دیواری ریلی

 

  •  کمد دیواری ریلی :

کمد دیواری اتاق خواب با درب ریلی چه ویژگی هایی دارد؟ در کمد دیواری های اتاق با درب ریلی، فضای کمتری برای بازشدن درب ها نیاز است. درب ها در کمد دیواری ریلی به راحتی روی ریل های بالا و پایین بدنه سُر می خورند و جابجا می شوند. محدودیت کمد دیواری ریلی در این است که هربار که درب کمد باز میشود، فقط به یک طرف از کمد دسترسی میتوان پیدا کرد و به طرف دیگر کمد دسترسی ندارد. برای دسترسی به قسمت های دیگر کمد اتاق باید به صورت مداوم، درب ها را جابجا کرد. البته این مسئله اهمیت زیادی ندارد و مشکل اصلی درب های ریلی چیز دیگری است.

    • عیب مهم کمد دیواری های ریلی:

اما عیب مهم کمد دیواری های ریلی این است که برای ریل ها، باید از متریال و یراق آلات باکیفیت استفاده کرد. زیرا اگر از متریال خوب استفاده نکرد و از یراق آلات ضعیف تر یا معمولی استفاده کنید، ممکن است در مدت زمان کوتاه استفاده از کمد، درب ها از ریل خارج شده یا اینکه دارای قوس شوند.

  • ویژگی های کمد دیواری اتاق با درب لولایی

در کمد دیواری های لولایی فضای زیادی برای بازشدن درب ها نیاز است، اما در مقابل می تواندر هربار که درب کمد باز می شود، به تمام فضای داخل آن دسترسی داشت. درب های لولایی در هنگام ساخت کمد رختخواب کابرد زیادی دارند. درمورد کمد دیواری هایی با درب لولایی، مشکل اصلی سنگینی درب ها و فشار وزن درب، روی لولاها است. برای جلوگیری از خراب شدن لولاها، از لولاهای آرام بند استفاده کنید تا در هنگام بسته شدن درب ها، فشار کمتری به لولاها وارد شود. در صورتی که ابعاد درب کمد خیلی بزرگ باشد، وزن آن بالا رفته و فشار زیادی به لولاها وارد می شود و احتمال خرابی آن بالا می رود. طراحی داخلی کمد دیواری شامل طبقه بندی داخلی و استفاده از اکسسوری ها در داخل کمد دیواری است. این طراحی خیلی به کاربرد و مدلی که برای کمد دیواری اتاق درنظر دارید بستگی دارد.

 

انواع کمد دیواری از نظر سبک

کمد دیواری‌ها باید براساس معماری ساخت خانه و دکوراسیون داخلی خانه شما انتخاب شوند. انواع کمد دیواری از نظر سبک وجود دارند که هر کدا زیبایی خاص خود را دارا می‌باشد. کمد دیواری مدرن، برای خانه‌هایی با معماری مدرن طراحی می‌شود و امروزه به ویژه در پروژه های بازسازی خانه قدیمی محبوبیت بالایی دارد، چرا‌که ویژگی اصلی این کمدها، ساده بودن آنهاست. این کمدها اغلب برجستگی بیش از حد ندارند و رنگ‌های زیادی روی بدنه‌ آنها استفاده نمی‌شود. کمدهای مدرن را می‌توان در اتاق خواب و پذیرایی مورد استفاده قرار داد. اگر سبک گچکاری و دکوراسیون اتاق خواب شما از نوع کلاسیک است، بهترین گزینه کمدهای کلاسیک هستند. این کمدها برجستگی‌ها و طرح‌های خاصی دارند که کاملا با گچکاری اتاق شما هماهنگ می‌شوند. می‌توانید کمد دیواری کلاسیک را در اتاق پذیرایی هم استفاده کنید و جلوه شاهانه‌ای به فضا ببخشید. یکی از زیباترین کمد دیواری‌هایی که این روزها در بازار ایران فروش بسیار بالایی دارد، کمدهای نئوکلاسیک است. این مدل کمدها ته‌چهره‌ای از کمد کلاسیک را دارند اما از جزئیات و پرداخت‌های کمتری روی آنها استفاده شده و به همین دلیل شباهت زیادی به کمدهای مینیمال دارند. کمدهای نئوکلاسیک خوشبختانه در بازار ایران از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و هم در اتاق خواب و هم پذیرایی می‌توان از آنها استفاده کرد. نوع دیگری از کمد دیواری‌ها، کمد دیواری به سبک روستیک است که برای علاقه‌مندان به طبیعت و چوب، بهترین گزینه می‎باشد. این مدل کمد دیواری‌ها به رنگ چوب هستند و حال و هوایی روستایی دارند.

 

مطلب پیشنهادی: کمد دیواری اتاق کودک

 

پارامترهای مهم در انتخاب کمد دیواری

اگر در خرید کمد دیواری دچار سردرگمی شدید و نمی‌دانید چطور انتخاب بهتری داشته باشید، با ما همراه باشید تا با دانستن پارامترهای مهم در انتخاب کمد دیواری، کمد دیواری مناسب خود را انتخاب کنید. جنس کمد دیواری، اولین پارامتر مهم در انتخاب کمد دیواری است. از آنجایی که انواع کمد دیواری بر اساس جنس در بازار وجود دارند، شما باید با توجه به ابعاد، موقعیت جغرافیایی، بودجه و سلیقه‌تان، جنس کمد دیواری مناسب خود را تعیین کنید. انتخاب سبک کمد دیواری هماهنگ با دکوراسیون داخلی خانه، می‌تواند جذابیت محیط خانه را چند برابر کند. پارامتر مهم دیگری که در انتخاب کمد دیواری اهمیت بسیار دارد، انتخاب اندازه آن است. کمد دیواری برای آنکه کاربردی و جادار باشد، باید در ابعاد مناسب طراحی و ساخته شود. همچنین توجه داشته باشید با توجه به موقعیت قرارگیری کمد دیواری در خانه شما، چه نوع دربی برای آن مناسب‌تر است. انتخاب نوع درب بازشو باید به گونه‌ای باشد که فضای رفت‌وآمد شما را مسدود نکند. در نهایت آخرین پارامتر تاثیرگذار در انتخاب کمد دیواری، رنگ و طرح آن است که با توجه به سلیقه شما و دکوراسیون داخلی خانه‌تان انتخاب می‌شود. بهتر است برای ایجاد هماهنگی در دکوراسیون داخلی خانه، رنگ کمد دیواری‌ها را همسو با سبک معماری و تم رنگی خانه انتخاب کنید.

 

مطلب پیشنهادی: کمد دیواری اتاق کودک و نوجوان

 

 

نتیجه‌گیری 

انواع کمد دیواری بر اساس جنس، نوع درب بازشو و سبکی که دارند تقسیم‌بندی می‌شوند. همان طور که می‌دانید کمد دیواری به اندازه سایر وسایل خانه اهمیت دارد. در واقع کمد دیواری مهمترین وسیله در اتاق خواب‌ها به شمار می‌رود، زیرا در زیبایی و عملکرد فضا نقش موثری ایفا می‌کند. اگر قصد خرید کمد دیواری دارید، احتمالا در میان انواع و اقسام متنوع کمد دیواری‌ها گم خواهید شد. انتخاب کمد دیواری مناسب با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، دکوراسیون داخلی خانه، معماری ساخت خانه، تم رنگی فضای خانه، موقعیت جغرافیایی، متراژ فضا و بسیاری موارد دیگر انجام می‌گیرد. در این مقاله سعی شده است با پرداختن به جزئیات انواع کمد دیواری‌های موجود در بازار و مزایا و معایبی که دارند، شما را در انتخاب بهترین کمد دیواری برای منزلتان یاری دهیم. اگر قصد سفارش یا خرید انواع کابینت آشپزخانه مدرن و کمد دیواری دارید، از طریق شماره‌های 02122926729 و 09124760097 با مجموعه دکوراسیون نیو دیزاین تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

۱. پارامترهای مهم در انتخاب کمد دیواری چه هستند؟

جنس، سبک، ابعاد و اندازه، نوع درب تاشو، رنگ و طرح کمد دیواری

۲. جنس کمد دیواری باید با توجه به چه عواملی انتخاب شود؟

ابعاد، موقعیت جغرافیایی، بودجه و سلیقه‌ کارفرما

۳. کدام جنس کمد دیواری‌ها قیمت مناسب‌تری دارند؟

کمد دیواری ام‌دی‌اف، های‌گلاس و ملامینه

۴. بهترین نوع درب بازشو کمد دیواری برای فضاهای کوچک کدام است؟

کمد دیواری ریلی

۵. پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین سبک کمد دیواری در حال حاضر در ایران کدام است؟

کمد دیواری نئوکلاسیک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *