جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در طراحی مدرن آشپزخانه کابینت مدرن بهتر است یا کابینت هایگلاس ؟

فهرست مطالب

 کابینت آشپزخانه هایگلاس !

طراحی مدرن آشپزخانه یا استفاده از کابینت هایگلاس از روش هایی است که امروزه برای زیبایی خانه بیشتر استفاده میشود .

پیش از هر چیز بهتر است کمی درباره کابینت هایگلاس توضیح دهیم .

اگر به سبک آشپزخانه مدرن علاقه مند هستید کابینت هایگلاس طرح دار یا ساده ، یکی از بهترین گزینه های پیش روی تان خواهد بود . انواع کابینت هایگلاس ظاهری زیبا ، براق و درخشنده دارد که یکی از ایده آل ترین مدل های کابینت برای آشپزخانه های کوچک و بزرگ خواهند بود .این کابینت به دلیل ظاهری زیبا و شفاف و آیینه مانند باعث میشود که آشپزخانه شما دلباز و بزرگ به نظر آید ، هرچند در اصل سایز و اندازه آن چنان بزرگ هم نباشد .

 

کابینت هایگلاس مانند یک چشمه نوری در آشپزخانه عمل میکند و نور دریافتی را به طور کامل به محیط منعکس میسازد به همین دلیل است که از هایگلاس ، در آشپزخانه های فاقد پنجره یا نور کافی استفاده میشود . اگر شما هم به تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود فکر میکنید یا قصد دارید به خانه جدید اسباب کشی کنید و یا حتی به فکر بازسازی خانه قدیمی خود می باشید و به دنبال ایده ای برای آشپزخانه خود هستید یکی از جذاب ترین گزینه های ساخت کابینت که در سبک های دکوراسیون مدرن مینی مال کاربرد فراوانی دارد کابینت های هایگلاس میباشد .

 

مطلب مرتبط : کابینت هایگلاس چیست

 

چرا کابینت هایگلاس را انتخاب کنیم ؟

استفاده از کابینت هایگلاس در فضای آشپزخانه مزیت های ویژه ای به همراه خواهد داشت .

 

۱ : نظافت راحت !

ما وقت بسیار زیادی را صرف آشپزی در آشپزخانه سپری میکنیم . سطح صاف و صیقلی کابینت هایگلاس باعث میشود که تمیز کردن آن زمان زیادی صرف نکنیم و به راحتی انجام شود .

 

۲ : زیبایی در عین سادگی !

با سفارش کابینت آشپزخانه هایگلاس می توانید ظاهر آشپزخانه خود را در عین سادگی که دارد به دلیل براق بودن این سبک کابینت حس لوکس بودن و تمیز بودن ایجاد میکند.

 

۳ : بازتاب نور !

این نوع از کابینت باعث بازتاب گسترده نور میشود در نتیجه هم فضای آشپزخانه بزرگ تر دیده میشود و هم از منابع موجود بهترین استفاده را خواهید داشت .

 

۴ : قیمت مناسب کابینت هایگلاس !

کابینت هایگلاس در مقایسه با سایر کابینت های مدرن موجود است و نسبت به کیفیتی که دارد از قیمت مناسب تری برخوردار است .

 

بیشتر بخوانید : مدل کابینت مدرن

 

معایب کابینت هایگلاس !

 

۱ : امکان ایجاد لک !

درست است که کابینت آماده هایگلاس خیلی راحت تمیز میشود اما جای لک و اثر انگشت بر روی آن باقی میماند و کمی دردسر ساز است و برای مقابله با این مشکل میتوان از دستگیره های بزرگ و خوش دست استفاده کرد که امکان لک شدن سطح کابینت را کاهش دهد .

 

۲ : مقاومت کم در برابر رطوبت و حرارت !

بیشتر این کابینت ها در مقابل رطوبت و حرارت مقاومت بسیار کمی دارند .

 

دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن !

کف پوش و دیوار پوش و کابینت های آشپزخانه از مهم ترین عناصری هستند که در نگاه اول مورد توجه هر فردی قرار میگیرد .

اگر تمایل دارید محیط آشپزخانه تان شیک و خاص باشد بهتر است در انتخاب این عناصر مهم و ضروری وسواس به خرج دهید .

 

مطلب مرتبط : کابینت انزو چیست

 

نکات طراحی مدرن آشپزخانه !

اگر تمایل دارید فضایی مدرن را در آشپزخانه منزل تان ایجاد کنید باید طرح و رنگ کابینت ها را نیز به صورت مدرن انتخاب نمایید زیرا کابینت ها بیشترین فضا از آشپزخانه را اشغال میکنند . اگر سبک طراحی آن ها با سبک دکوراسیون داخلی آشپزخانه مطابقت نداشته باشد فضای آشپزخانه نا مطلوب به نظر میرسد .

در فضای بیشتر آشپزخانه ها با دکوراسیون داخلی مدرن از خطوط افقی و پهن و بلند در کابینت ها و کمد های آشپزخانه استفاده میشود در صورتی که در طراحی دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک از طرح ها و خطوط عمودی در کابینت ها و کمد ها ی آشپزخانه استفاده بیشتری میشود .

 

علاوه بر این در فضای دکوراسیون آشپزخانه ها با سبک مدرن از تزیینات و دیزاین های طرح دار استفاده نمیشود . همچنین برای انتخاب رنگ آشپزخانه مدرن هیچ محدودیتی وجود ندارد مگر اینکه شما دوست داشته باشید رنگ سایر اجزای آشپزخانه را با توجه به رنگ کابینت انتخاب کنید. آشپزخانه مدرن به عنوان یکی از جذاب ترین و جدید ترین سبک ها برای دکوراسیون آشپزخانه بیشترین طرفداران را دارد زیرا این سبک هم زیبایی بی نظیری دارد و هم کاربردی تر است ، به همین خاطر امروزه طراحی و اجرای سبک مدرن بسیار بیشتر از گذشته انجام میشود .

 

بیشتر بخوانید : کابینت ام دی اف چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *