جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در بازسازی اداری باید به چه نکاتی توجه کرد؟

فهرست مطالب

بازسازی اداری، یکی از مهم ترین و اصلی ترین کار های شرکت بازسازی است، زیرا امروزه مدیران به فضا و محل کار خود و کارمندان بیشتر اهمیت میدهند. یک طراحی و نوسازی اداری مناسب و عالی، باعث میشود تا روحیه و انگیزه کارکنان برای پرداختن به امور کاری بیشتر شود. رعایت نکات بازسازی اداری باعث میشود تا فضایی کاربردی و بهتر در اختیار داشته باشید و بازدهی کاری خود را افزایش دهید. در این مقاله دکوراسیون نیو دیزاین  همراه ما باشید تا نکات مهم بازسازی اداری را توضیح دهیم.

 

نکات مهم بازسازی فضاهای اداری

فضاهای اداری معمولا فضاهای رسمی و خشک هستند که از نظر افراد خیلی نمیتوان در این فضاها ساکن ماند، زیرا این محیط ها خیلی قابل تحمل نیستند. اما با یک نوسازی و طراحی زیبا و جذاب میتوانید یک محیط رسمی و خشک را به یک محیط جذاب و کاربردی برای مشتری و کارمندان تبدیل کنید.

برای اینکه فضای اداری که در اختیار دارید زیبا به نظر برسد و همه چیز طبق ایده آل هایتان پیش یرود، باید از یک شرکت و طراح و سازنده حرفه ای و خوب، کمک بگیرید تا بهترین نوسازی اداری به همراه متریال و زیبا ترین سبک را شاهد باشید. نه تنها در بازسازی اداری بلکه در مواردی مانند بازسازی خانه قدیمی هم حتی باید این نکته را رعایت کرد و در نظر گرفت.

 

نکات مهم بازسازی فضاهای اداری

 

تعمییر فضاهای اداری نیاز به تزئین و دکور خاصی ندارند و هرگز نباید به فکر خرید متریال زیاد و المان های جا گیر باشید. به همین دلیل بازسازی این فضا هم وقت زیادی نمیگیرد و با حداقل هزینه و در کمترین زمان، میتوانید یک طراحی و نوسازی دلخواه را انجام دهید.

 

بازسازی اتاق اداری و مدیریت

بازسازی اتاق اداری یا اتاق مدیریت یکی از مهم ترین کارهایی است که باید با دقت و تمرکز بالا انجام شود. برای اینکه اتاق اداری در بعضی مواقع، ممکن است برای برگزاری جلسات انتخاب شود و نیز گاهی ممکن است به عنوان اتاق مدیریت انتخاب شود. بنابراین باید یک نوسازی زیبا و جذاب برای اتاق اداری در نظر گرفت.

 

6 نکته که در بازسازی اداری بهتر است رعایت شود

1- نوسازی به گونه ای باشد تا در محیط اداری، رفت و آمد برای کارکنان و مشتری ها آسان باشد.

2- فضا را از وسایل اضافی، پر نکنید.

3- ترکیبی از نور طبیعی و مصنوعی در بازسازی اداری دیده شود.

4-  از رنگ های رسمی اما جذاب استفاده کنید. رنگ های مکمل انتخاب خوبی هستند.

5-  برنامه ریزی دقیقی داشته باشید و هزینه ها را قبل از بازسازی، برآورد کنید.

6-  از بستن قرارداد مطمئن باشید .

 

نکات بازسازی اداری

 

 به چه دلیل مجبور به بازسازی ساختمان اداری می شویم؟

از اهداف اصلی تعمییر ساختمان اداری، می توان به موارد زیر اشاره کنیم:

تغییر کاربری فضا :

در موقعیت هایی، بنا بر تصمیم مدیر شرکت، بخشی از فضا نیاز به تغییر کاربری دارد، مثلا تبدیل انبار که در گذشته استفاده چندانی نداشته به دفتری مجزا برای کارکنان شرکت.

فرسودگی ساختمان اداری :

ساختمان های اداری اغلب به علت سن بالای بنا و رفت و آمد های مکرر افراد، خیلی زود دچار استهلاک و فرسودگی می شوند. به همین دلیل نیاز به تخریب و مرمت دارند.

جلب مشتری بیشتر:

در شرکت ها و ادارات، داشتن ظاهری مطلوب میتواند در برخورد اول توجه هر ارباب رجوعی را به خودش جلب کند و تاثیر مثبتی روی ذهن مشتری داشته باشد.

 

فضای بازسازی اداری

 

انجام تغییرات کلی یا جزئی در ساختمان:

این تغییرات در مرمت ساختمان اداری میتواند کلی یا جزئی باشد، مانند نصب توالت فرنگی در سرویس بهداشتی، ساخت یک باغچه مصنوعی و یا نصب چند گلدان در سالن شرکت و تعویض کاغذ دیواری راهروهای ساختمان. البته ممکن است موضوع طوری دیگر هم باشد. مثلا سقف یک ساختمان اداری و یا دیوار های آن آنقدر کهنه و فرسوده باشد که بتواند مانع همکاری کار کنان و برخی شرکت های دیگر با آن شرکت باشد .

بهبود روحیه کارکنان و افزایش راندمان:

نوسازی فضای اداری میتواند، در روحیه کارکنان تاثیر بسزایی داشته باشد و انگیزه آن ها را برای کار در محیط بالا ببرد. موارد زیر از جمله کار های موثری هستند که در بازسازی به  محیط  اضافه میشود :

  • استفاده از گیاهان در محل  کار
  • نور پردازی های ویژه در ساختمان
  • رنگ آمیزی دیوارها و استفاده از رنگ های شاد
  • اضافه کردن  وسایل بازی و تفریحی در محل کار

 

کلام آخر

با رعایت نکات بازسازی اداری که در موارد بالا گفته شد میتوان بهترین نتیجه را از نوسازی گرفت. پیشنهاد می شود دیگر مقالات ما در وبسایت دکوراسیون نیو دیزاین را مطالعه بفرمایید. مجموعه ما در زمینه انواع کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، بازسازی خانه خدمات با کیفیتی را با منصفانه ترین قیمت به شما دوستان عزیز ارائه می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *