جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راهنمای جامع طراحی دکوراسیون فروشگاه لباس کودک

فهرست مطالب

راهنمای جامع طراحی دکوراسیون فروشگاه لباس کودک

راهنمای جامع طراحی دکوراسیون فروشگاه لباس کودک : زمانی که در یک مرکز خرید یا بازار بزرگ قدم می‌زنیم، به‌صورت ناخودآگاه ویترین بعضی از فروشگاه‌ها خصوصاً فروشگاه لباس کودک، با لباس‌های دوست داشتنی و کوچک نظر ما را به خود جلب می‌کند. برخی اوقات دکور فروشگاه لباس کودک طوری چیدمان شده که هوس می‌کنیم وارد فروشگاه شویم و نگاهی به داخل آن بیندازید.درواقع فضای داخلی و چیدمان لباس‌های رنگارنگ با دکوراسیون شاد و دلپذیری که دارد، عموم رهگذران را تحت تاثیر قرار می‌دهد. امّا دکوراسیون فروشگاه لباس کودک غیر از جذابیت لباس‌ها باید چه دارای چه خصوصیاتی باشد؟ تجربه نشان داده که نحوه چیدمان و دکوراسیون فروشگاه، تاثیر بسزایی در میزان فروش و موفقیت آن دارد. زمانی مشتری وارد فروشگاه می‌شود با نگاه به دکوراسیون باید احساس آرامش بیشتری کند و به مشتری دائم فروشگاه ما مبدل شود.

 

بیشتر بخوانید : بهترین رنگ برای دکور فروشگاه

 

دکوراسیون فروشگاه لباس کودک

ما در مقاله راهنمای جامع طراحی دکوراسیون فروشگاه لباس کودک قصد داریم تا به‌طور جامع به این موضوع بپردازیم. پس برای آشنایی با دکوراسیون فروشگاه لباس کودک تا انتهای این مقاله از وب‌سایت نیودیزاین با ما همراه باشید.

 

نکات مهم در دکوراسیون فروشگاه لباس کودک

به‌طورکلی  دکوراسیون فروشگاه باید به‌صورتی  باشد که نه فقط زیبا و جذاب به نظر آید، بلکه مشتریان را به خرید نمودن ترغیب نماید. امّا نکته مهم در اینجاست که فروشگاه لباس کودک، نسبت به سایر فروشگاه‌ها از حال و هوای متفاوت‌تری برخوردار است. باتوجه به آنکه در فروشندگی لباس کودک مخاطبان اصلی ما، والدین کودکان هستند، بنابراین طراحی دکور شما باید به‌شکلی باشد که هم برای والدین و هم کودکان جذاب و هیجان‌انگیز به نظر رسد. هنگامی که قصد دارید دکوراسیون فروشگاه خود را طراحی یا باز طراحی نمایید، نکات و ترفندهای زیادی در این مورد وجود دارد. قطعاً رعایت این نکات در جذب مشتری نقش بسزایی خواهد داشت.

 

مطلب پیشنهادی نیو دیزاین : دکوراسیون فروشگاه لباس زنانه

 

  • برای دکوراسیون فروشگاه لباس کودک برنامه‌ریزی نمایید!

اغلب اوقات زمانی که قصد داریم کاری را انجام دهیم، مایلیم که در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را به سرانجام رسانیم. امّا در طراحی دکوراسیون فروشگاه لباس کودک اصلاً نباید عجله کرد. در عوض با نهایت صبر و حوصله دکوراسیون فروشگاه خود را طراحی و اجرا نماییم. شاید برای دیدن نتیجه کار کمی هیجان‌زده باشیم، امّا اگر حوصله کنیم و کا را با صبوری پیش ببریم، در نهایت به نتیجه دلخواه‌مان خواهیم رسید. علاوه بر این حوزه حتی در مواردی مانند بازسازی خانه قدیمی خود هم باید به برنامه ریزی و زمانبندی درست اهمیت داد.

پس همواره برای دکوراسیون فروشگاه لباس کودک وقت کافیرا بگذارید تا طراحی فروشگاه شما به بهترین شکل انجام شود.

  • پالت رنگی مناسبی برای دکوراسیون فروشگاه لباس کودک در نظر بگیرید!

رنگ از مهم‌ترین عناصر در طراحی داخلی محسوب می‌شود. بدون شک رنگ‌ها بر روح و روان افراد تاثیر زیادی می‌گذارند. به موجب این امر، شما به‌راحتی قادرید جهت جذب مشتری روی رنگ‌ها مانوور بسیاری بدهید. هم‌چنین کودکان خیلی بیشتر از بزرگسالان به رنگ‌ها  از خودشان واکنش نشان می دهند. پس شما باید در دکوراسیون فروشگاه لباس کودک، از یک پالت رنگی روشن بهره ببرید. زیرا معمولاً رنگ همه لباس‌ها و لوازم کودک هواره شاد و روشن است، بنابراین، استفاده از یک پس زمینه روشن در طراحی فروشگاه و ویترین شما نتیجه بهتری دارد. درواقع بهره‌مندی از یک پالت رنگی متناسب با سن کودکان بلافاصله توجه مشتریان را به فروشگاه شما جلب خواهد کرد، تنها کافی است شما یک نمای خیره‌کننده ایجاد نمایید.

  • نقطه کانونی را در ویترین حتماً درنظر داشته باشید!

در حقیقت ویترین فروشگاه لباس کودک، تابلوی نمایش محصولات شما است. پس باید نهایت استفاده را از فضای ویترین فروشگاه خود ببرید. طراحی یک نقطه کانونی از مهم‌ترین عوامل در جذب مشتری به‌شمار می‌رود. این نقطه کانونی حتماً باید در راستای دید مشتریان باشد. هم‌چنین در طراحی ویترین چیدمان لباس‌ها و عناصر دیگر فضای ویترین را باید به‌صورتی دسته‌بندی نمایید تا خریداران روی کالای مدنظرشان تمرکز بیشتری داشته باشند.

  • از لوازم کودکانه در طراحی ویترین بهره ببرید!

در دکوراسیون ویترین و فروشگاه لباس کودک خود می‌توانید از عناصر کودکانه مانند اسباب بازی یا شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه کودکان بهره ببرید. البته یاید در این مورد هوشمندانه عمل نمایید و هماهنگی میان لباس‌ها و لوازم جانبی را در نظر داشته باشید. از طرفی دیگر هم در هر دوره‌، شاید یک شخصیت کارتونی جدید مورد توجه کودکان قرار بگیرد.

بنابراین، بهتر است از برچسب‌هایی استفاده نمایید که به‌سادگی از روی دیوار یا شیشه ویترین نصب و جدا می‌شوند و از قابلیت تغییر برخوردار هستند. هم‌چنین شما می‌توانید از پوسترها و تصاویر کودکان هم استفاده نمایید. کودکان به حیوانات خیلی علاقه زیادی دارند، بنابراین تصاویر حیوانات نیز می‌تواند برای آن‌ها جالب توجه باشد. بهره‌مندی مناسب از آثار هنری نیز در جلب توجه مشتریان بسیار تاثیرگذار هستند.

 

مطلب پیشنهادی : طراحی دکور فروشگاه

 

طراحی ویترین فروشگاه لباس کودک|مجموعه نیودیزاین

 

  • نورپردازی فروشگاه لباس کودک را حتماً جدی بگیرید!

نورپردازی درست به‌راحتی می‌تواند موجب جذب مشتریان و در نتیجه افزایش فروش شما شود. درواقع اجرای نورپردازی مناسب و مطلوب جلوه زیباتر و برجسته‌تری به عناصر داخل ویترین و فروشگاه شما خواهد داد. در نورپردازی باید به سبک طراحی و مساحت فروشگاه خود توجه داشته باشید، هم‌چنین نحوه نورپردازی باید با حال و هوای فروشگاه شما هماهنگی لازم را داشته باشد. شما باید غیر از نورپردازی عمومی از نورپردازی موضعی، خصوصاً در ویترین فروشگاه، بهره ببرید. البته نورپردازی داخلی باید به‌صورت ملایم و منطقی باشد تا علاوه بر روشنایی کافی جهت نمایش کالاها، چشم را اذیت نکند. هم‌چنین استفاده از لامپ ریسه‌ای و رشته‌ای تزیینی نیز نظر کودکان را به خود جلب می‌نماید.

  • اتاق پرو در فروشگاه لباس کودک باید متفاوت باشد!

طراحی اتاق پرو فروشگاه لباس کودک از ویژگی‌های حائز اهمیتی برخوردار است. زیرا کودکان پرو کردن را دوست ندارند و همین امر شاید والدین آن‌ها را نیز کلافه کند. طراحی یک فضای منحصربه‌فرد و جذاب می‌تواند این فرآیند را راحت‌‌تر و دلچسب‌تر نماید. بنابراین طراحی اتاقی با رنگ‌های روشن و شاد در کنار عناصر تزیینی کودکانه، نظر آن‌ها را بیشتر جلب می‌نماید. حتّی شما می‌توانید کمی خلاقیت به خرج داده و در اتاق پرو به جای جدا کننده چوبی، نمایی مانند چادر بازی ایجاد کنید یا از کلبه اسباب بازی برای این منظور بهره ببرید.

  • چیدمان لباس‌ها در داخل فروشگاه کودک

استفاده از قفسه‌های رنگی یا شلف چوبی و فلزی جهت چیدمان لباس‌ها بسیار مناسب هستند. هم‌چنین نظم‌دهنده‌ها و جعبه‌های فانتزی نیز برای چیدمان انتخاب خوبی است. چیدمان لباس‌ها در سطوح مختلف غیر از جذابیت بصری بیشتر، امکان دسترسی کودکان به آن‌ها را نیز فراهم می‌کندد. درکل بهتر است چیدمان لباس‌ها طوری باشد که کودکان هم به آن دسترسی داشته باشند، این نکته‌ی مهمی است که در بعضی از فروشگاه‌ها معمولاً نادیده گرفته می‌شود.

  • هرگز از جزئیات غافل نشوید!

در فروشگاه لباس کودک معمولاً جزئیات و خرد و ریزها، خیلی بیشتر از بقیه فروشگاه‌ها است. بنابراین شما باید روی انتخاب و طراحی چیدمان تمام آن‌ها تمرکز لازم را داشته باشید. چه این جزئیات به طراحی ویترین یا به وسایل داخل فروشگاه مربوط باشد. درواقع توجه به تمام جزئیات، هر چند کوچک و پیش پا افتاده، موجب می‌شود تا بتوانید فضایی هماهنگ و منسجم طراحی نمایید. هم‌چنین شما باید از فضایی که در اختیار دارید به‌درستی استفاده نمایید. امّا مراقب باشید این جزئیات را با نمایش انبوهی از لوازم و لباس ها شلوغ نکنید، چراکه قطعاً تاثیر ناخوشایندی خواهد داشت.

 

مطلب پیشنهادی: طراحی دکور فروشگاه کوچک

 

دکوراسیون فروشگاه لباس کودک|مجموعه نیودیزاین

 

نتیجه گیری

تماشای ویترین و دکوراسیون فروشگاه لباس کودک برای عموم مردم لذت بخش است. زیرا آن‌ها همیشه در ذهن خود توقعِ دیدن فضایی دلنشین را دارند. البته همسویی و عملی کردن تمام انتظارات مشتریان عملاً امکاین‌پذیر نخواهد بود، امّا می‌توان با شناخت از ترفندها و نکتات لازم طراحی داخلی و عملی کردن آن‌ها، بهترین دکوراسیون فروشگاه لباس کودک را به نمایش بگذاریم و کسب و کارمان را رونق ببخشیم. مجموعه نیودیزاین ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با ساخت و اجرای انواع کابینت آشپزخانه ، بازسازی منزل ، بازسازی دفتر کار و دیگر خدمات مرتبط با دکوراسیون داخلی نیز می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *