جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بهترین سم برای از بین بردن سوسک زیر کابینت

فهرست مطالب

در این مقاله می خواهیم به قوی ترین سم سوسک زیر کابینت بپردازیم. احتمالا شما هم نام سوسک خارجی به گوشتان خورده است و یا با آن رو به رو شده اید. سوسک های خارجی یا سوسک های آلمانی به صورت کلونی زندگی می کنند.  این سوسک ها دارای ابعاد کوچکی هستند و در نواحی مرطوب خانه زاد و ولد  می کنند. آشپزخانه یکی از مرطوب ترین و مناسب ترین محیط ها برای رویش و پرورش سوسک های آلمانی هستند و خب این یک چالش و مسئله بزرگ محسوب می شود. در اکثر کشورهای خارجی در چنین شرایطی از شرکت های خصوصی سم پاشی کمک می گیرند. این شرکت ها سموم مخصوص برای از بین بردن این نوع سوسک ها و حشرات را دارند و می توانند در کمترین زمان سوسک های یک آشپزخانه را تارومار کنند. در ایران نیز برخی از این شرکت ها وجود دارند و در زمینه دفع حشرات فعالیت می کنند.

سوسک های زیر کابینت

خب همانطور که گفته شد قوی ترین سم سوسک زیر کابینت توسط شرکت های سم پاشی ارائه می شوند. اما اگر شما می خواهید خودتان برای دفع حشرات و سوسک های کابینت اقدام کنید می توانید به سم فروشی ها مراجعه کنید. با مراجعه به این مراکز و دریافت مشاوره عموما می توانید سم های مورد نیازتان را دریافت کنید. در واقع سوسک ها نوعی حشرات چندش آور هستند که اکثر مردم از آن وحشت دارند. در همه منازل سوسک های معمولی دیده می شوند که البته شمار آن ها بیش از یک یا دو عدد نیست. اما سوسک های کابینت ها یا همان سوسک های خارجی اگر در منزلی لانه گزینی کنند شمار آن ها به هزاران عدد نیز می رسد. این سوسک ها در کمترین زمان ممکن تخمک گذاری می کنند و کل کابینت ها و حتی سایر نقاط منزل را در بر می گیرند. سرعت زادو ولد آن ها به قدری زیاد است که در چند هفته شمار آن ها به چند هزارتا می رسد.

چگونه بفهیمیم در زیر کابینت هایمان سوسک وجود دارد؟

در قسمت بعدی مقاله به قوی ترین سم سوسک زیر کابینت می پردازیم. اما پیش از آن لازم است بدانیم چگونه سوسک های زیر کابینت را شناسایی کنیم؟

  • اولین نکته ای که باید بدان توجه کنید آن است که سوسک ها شبگرد هستند. یعنی اگر در طول روز متوجه سوسکی در محل زندگی خود و کابینت ها نشدید، گاهی شب ها یک سر به کابینت ها بزنید و درزهای آن را چک کنید.
  • حتی وجود یک دانه سوسک را هم دست کم نگیرید. اگر متوجه شدید سوسکی در کابینت یا آشپزخانه وجود دارد سریعا برای سم پاشی اقدام نمایید. وجود یک سوسک بدان معناست که سوسک های دیگری در آشپزخانه وجود دارند و در کمترین زمان زاد و ولد خود را گسترش می دهند.
  • محل های مرطوب آشپزخانه را مرتبا چک کنید. زیر سینک و جاظرفی را به طور مرتب بررسی کنید و از عدم وجود سوسک اطمینان حاصل کنید.

بیشتر بخوانید: با روش های مقابله با سوسک کابینت آشنا شوید + n ترفند کاربردی

اسپری صابون خانگی

قوی ترین سم سوسک زیر کابینت را می توانید از سم فروشی ها تهیه کنید و در کمترین زمان سوسک های کابینت خود را از بین ببرید. اما همانطور که می دانید استفاده مداوم از سم ها می تواند به محیط زیست و افراد آسیب برسانند. از طرفی استفاده زیاد از حشره کش ها باعث مقاوم شدن حشرات می شوند و همین امر به مرور زمان و با گذشت سالها سبب می شود که دیگر حشرات با سم های معمولی از بین نروند و آدمی مجبور به تولید سم های قوی تر و خطرناک تر می شود. به همین منظور پیشنهاد می کنیم از محلول آب و صابون استفاده کنید. برای این کار کافیست مقداری صابون را در آب حل کنید و آن را به محل تجمع سوسک ها اسپری کنید. با این کار سوسک ها خفه می شوند و شما می توانید سوسک های مرده را از محل خارج کنید.

یک روش قدیمی برای از بین بردن سوسک

به جز استفاده از قوی ترین سم سوسک زیر کابینت شما می توانید از روش های قدیمی نیز بهره ببرید. قدیمی تر ها برای به تله انداختن سوسک های منزل خود از تله آبی استفاده می کردند. برای این کار کوزه ای را پر آب می کردند و سوسک ها برای خوردن آب به سمت آن می رفتند و در آن گیر می افتادند. جالب است بدانید سوسک ها حشراتی همیشه تشنه هستند و این روش می تواند یک روش کاملا کاربردی باشد. امروزه نیز میتوان از این روش قدیمی استفاده کرد. برای اینکار یک بطری آب معدنی بیاورید و سر آن را ببرید. سپس سر آن را به شکل قیف برعکس درون بطری قرار دهید و بطری را پر از آب کنید. در نهایت صبح شاهد آن خواهید بود که سوسک ها برای خوردن آب به درون بطری رفته اند اما نتوانسته اند از آن خارج شوند. بهتر است تله گذاری در شب و در محل زندگی سوسک ها صورت گیرد.

کمک گرفتن از شرکت های سم پاشی

تمامی روش های ممکن برای از بین بردن سوسک های زیر کابینت روش های موقتی بوده و البته قطعا نمیتوان به طور صد در صدی روی آن حساب کرد. بهترین راهی که ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم مراجعه به شرکت های سم پاشی حشرات است. این شرکت ها از قوی ترین سم سوسک زیر کابینت استفاده می کنند و سوسک های منزل را در کمترین زمان تارومار میکنند. عموما این شرکت ها از اهالی منزل میخواهند چند روزی خانه را ترک کنند تا منزل را به طور کامل سم پاشی کنند. پس از گذشت چند روز تمامی سوسک ها و حشرات به طور کامل از بین میروند و شما عزیزان میتوانید با خیال راحت به منزل خود برگردید. فقط دقت داشته باشید که کار سم پاشی را به افراد کاربلد بسپارید.

سخن آخر

امیدواریم از مطالب مربوط به قوی ترین سم سوسک زیر کابینت لذت برده باشید. تمامی این مطالب صرفا به منظور بهبود زندگی شما است تا بتوانید به کمک آن آشپزخانه ای پاکیزه و عاری از هرگونه حشره داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *