جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

انواع مدل های جذاب کمد دیواری پسرانه شیک برای اتاق فرزند شما

فهرست مطالب

کمد دیواری پسرانه

انواع کمد دیواری پسرانه چیست ؟  کمد دیواری از ضروری‌ترین وسایل اتاق خواب محسوب می‌شود. عدم وجود این کمدها نظم دادن به وسایل شخصی کودکان امری بسیار دشوار است. از مهم‌ترین بخش‌های طراحی دکوراسیون اتاق خواب، می‌توان به انتخاب طرح و رنگ مناسب برای کمد دیواری اشاره کرد.

انتخاب کمد دیواری پسرانه شیک برای اتاق فرزند شما باید متناسب با رده سنی و سلایق او انجام شود. معمولاً اکثر پسر بچه‌ها کمد دیواری‌های فانتزی و نوجوانان کمد دیواری های اسپرت را انتخاب می‌کنند. از مهم‌ترین نکات در انتخاب و خرید کمد دیواری، توجه به رنگ کمد دیواری است. باید به این نکته توجه داشت که رنگ غالب در دکوراسیون اتاق خواب چیست؟ بهتر است برای این کار از تنالیته‌های همان رنگ برای کمد دیواری هم مورد استفاده قرار گیرد.

ما در این مقاله قصد داریم به انواع مدل های جذاب کمد دیواری پسرانه شیک برای اتاق فرزند شما بپردازیم. پس برای آشنایی با ماهیت کمد دیواری پسرانه با ما تا انتهای این مقاله در وب‌سایت دکوراسیون نیو دیزاین همراه باشید.

 

بیشتر بخوانید : کمد دیواری اتاق نوجوان

 

کمد دیواری پسرانه چه ویژگی‌هایی دارد؟

همان‌طور که در مطالب بالا عنوان شد کمد دیواری پسرانه باید براساس روحیه فرزند شما طراحی شود. هم‌چنین این کمدها با دکوراسیون داخلی اتاق نیز باید هماهنگ باشد و فضا را کاربردی و مفید نماید. معمولاً پسران نوجوان، بسیار پر هیجان و انرژی هستند. پس رنگ کمد دیواری اتاق پسرانه باید با روحیه‌ی آن‌ها سازگار باشد. به‌عنوان‌مثال استفاده از رنگ‌های مهیج مانند قرمز و آبی از بهترین گزینه‌های انتخابی رنگ برای کمد دیواری پسرانه محسوب می‌شود. هم‌چنین ترکیب رنگ‌های سبز و آبی نیز برای کمد دیواری پسرانه انتخاب بسیار مناسبی است.

 

مناسب‌ترین متریال‌ها برای ساخت کمد دیواری پسرانه

در ساخت یک کمد دیواری پسرانه شیک برای اتاق فرزند شما متریال استفاده شده در آن از مهم‌ترین عناصر محسوب می‌شود. درواقع کیفیت متریال در طول عمر کمد دیواری نقش بسزایی دارد. انواع متریال برای ساخت کمد دیواری عبارتند از:

  • ام‌دی‌اف
  • ممبران
  • هایگلاس
  • ملامینه
  • چوب
  • پلی اورتان
  • انزو
  • پی‌وی‌سی

در بین متریال‌های مذکور ام دی اف بسیار پرطرفدار است حتی در ساخت انواع کابینت آشپزخانه این متریال نیز بسیار محبوب و پرکاربرد می باشد. این متریال باتوجه به استحکامی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. در ادامه مقاله انواع مدل های جذاب کمد دیواری پسرانه شیک برای اتاق فرزند شما به استفاده از ام دی اف خواهیم پرداخت، پس همچنان با نیودیزاین همراه باشید.

 

بیشتر بخوانید : ساخت کمد دیواری ریلی

 

    • مدل کمد دیواری پسرانه ام دی اف

کمد دیواری پسرانه ام دی اف در هر طرح و رنگ دلخواه قابل سفارش است. قبل از سفارش کمد ام‌دی‌اف، ابتدا باید طرح اولیه خود را به سازنده بدهید و رنگ مناسب آن را باتوجه به مطالب بالا انتخاب نماییم. هم‌چنین شما می‌توانید کمد دیواری ام‌دی‌اف را ست تخت خواب فرزند خود سفارش دهید.

چنانچه فضای اتاق فرزند شما کوچک است، می‌توانید یک کمد دیواری ام‌دی‌اف با تخت‌تاشو سفارش دهید. امروزه تخت‌های تاشو به‌دلیل اینکه فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند بسیار محبوب شده‌اند و بیشتر در کمد دیواری‌ها استفاده می‌شوند. از دیگر متریال‌های محبوب می توان به هایگلاس اشاره کرد، که در ادامه مقاله به آن خواهیم پرداخت.

 

    • کمد دیواری پسرانه هایگلاس

به‌واسطه ظاهر براق و صیقلی مدل کمد دیواری پسرانه هایگلاس، فضای اتاق فرزند شما همیشه روشن و سرشار از حس جریانِ زندگی می‌شود. البته این نکته را هم نباید در نظر داشته باشیم که بهتر است کمد دیواری های‌گلاس همیشه تمیز باشد. مثلاً هر چند وقت یک‌بار، سطح کمد باید با دستمال مرطوب نظافت شود تا جای لک و اثر انگشت روی آن نماند.

صفحات هایگلاس از مغزی ام‌دی‌اف ساخته می‌شود که با روکش پلی گلاس پوشش‌دهی شده است. کمد دیواری‌ هایگلاس برای سبک‌ مدرن بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و به‌همین دلیل این مدل کمد دیوارها با ساختار درب ریلی، سبک مدرن و لوکسی را برای فضای اتاق فرزند شما به ارمغان می‌آورد. این سبک کمد دیواری بسیار پرطرفدار بوده و به دلیل ظاهر نو و مدرنی که دارد بویژه در پروژه های بازسازی خانه قدیمی بسیار پرکاربرد و محبوب می باشد.

    • کمد دیواری ریلی پسرانه چیست؟

این مدل کمدها برای سهولت در باز و بسته شدن بهترین گزینه برای کمد دیواری پسرانه محسوب می‌شوند. چنانچه فضای اتاق خواب فرزند شما زیاد بزرگ نیست، بهتر است از کمد دیواری ریلی استفاده نمایید. چراکه درب این کمدها به‌صورت ریلی باز و بسته می‌شوند و باز ماندن درب آن‌ها فضایی از اتاق را اشغال نخواهد کرد.

هم‌چنین اگر قصد دارید سبکی جدیدتر از کمد دیواری پسرانه را برای فرزند خود سفارش دهید، نیودیزاین به شما کمدهای ریلی را پیشنهاد می‌کند. شما می‌توانید با انتخاب رنگی مخالف دیوارپوش و کفپوش برای کمد دیواری ریلی، کمد را به یک نقطه کانونی مبدل نمایید که جلوه بسیار زیبایی به اتاق خواب فرزندتان می‌دهد. علاوه بر این اگر می‌خواهید رنگ کمد دیواری هم رنگ با کفپوش باشد، باید به‌ واسطه دستگیره‌ها یا قفسه‌های داخلی کمد آن نقطه کانونی را ایجاد نمایید.

 

 

مناسب‌ترین سبک کمد دیواری پسرانه نوجوان

کمد دیواری پسرانه نوجوان را به نوعی می‌توان ترکیبی از سبک‌های فانتزی، کلاسیک و اسپرت دانست. پسرها در سنین نوجوانی شاید هنوز هم علایق کودکی خود را داشته باشند. از سویی دیگر با تقلید از بزرگ‌ترها تمایل دارند که یک اتاق خواب اسپرت و شیک‌تر داشته باشند. باتوجه به آنکه اکثر افراد در این سن معمولاً یک کامپیوتر شخصی دارند، می‌توان کمد دیواری آن‌ها را به‌صورت پیوسته با میز کامپیوتر طراحی نمود تا بتوانند از این میز به‌عنوان میز تحریر هم استفاده نمایند. به‌عنوان‌مثال می‌توان در یک کمد دیواری علاوه بر میر تحریر، قفسه‌هایی برای کتاب‌ها و کشویی‌هایی جهت قرار دادن لباس‌ها نیز سفارش داد. درواقع این مدل از کمد دیواری‌های پسرانه می‌تواند ایده‌آل‌ترین مدل کمد دیواری برای فرزندان شما محسوب شود.

علاوه بر موارد مذکور از مهمترین ویژگی هایی که در جدیدترین مدل کمد دیواری پسرانه استفاده شده که هر سال ترند می‌شود، قابلیت طراحی و نصب چندین کشو و طبقه است. درواقع چند طبقه بودن کمد دیواری فرزند شما به آن‌ها کمک می‌نماید تا در طبقات پایین، خودشان وسایل مورد نیاز را جای دهند. در حقیقت این کار روی مسئولیت پذیری پسربچه‌ها در این سنین نقش بسزایی دارد. هم‌چنین طبقه بندی کمد دیواری پسرانه اتاق کودک می‌تواند به‌ سبک شلف در کنار کمد دیواری هم باشد.

مطلب پیشنهادی: کمد دیواری اتاق کودک

 

نتیجه‌گیری

ما در این مقاله ابتدا به ویژگی‌های یک کمد دیواری پسرانه شیک پرداخیم، در ادامه مناسب‌ترین متریال‌ها برای ساخت آن ها را خدمت شما مخاطبین محترم نیودیزاین معرفی نمودیم. در کل اصلی‌ترین نکته‌ای که در ساخت کمد دیواری پسرانه باید در نظر گرفته شود، توجه به روحیات و سلایق فرزندمان است.

امید است مقاله انواع مدل های جذاب کمد دیواری پسرانه شیک برای اتاق فرزند شما مورد توجه شما مخاطبین محترم قرار گرفته باشد. لطفاً پس از مطالعه مقاله نظرات و تجارب شخصی خود را در این زمینه با ما در وب‌سایت نیودیزاین به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *