جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کمد دیواری اتاق نوجوان؛ 10 مدل جدید و بسیار زیبا

فهرست مطالب

کمد دیواری اتاق نوجوان

کمد دیواری اتاق نوجوان چیست ؟ تخت و کمد یکی از ضروری‌ترین تجهیزات در اتاق خواب است. به موجب این امر باید در انتخاب طرح و رنگ کمد دیواری اتاق حساسیت لازم را به‌خرج داد تا زیبایی فضا دوچندان شود.

هم‌چنین اکثر نوجوان تمایل دارند تا کمدی که در اتاق‌ آن‌ها قرار می‌گیرد، طراحی‌های فانتزی و یا اسپرت داشته باشند. ذکر این نکته ضرورت دارد که جهت سفارش کمد دیواری اتاق نوجوان، باید براساس جنسیت آن‌ها مدل‌ها انتخاب شوند. همان‌طور که مشخص است یک کمد با طرح‌های دخترانه برای یک پسران، جذابیتی چندانی ندارد. علاوه بر این باید در انتخاب کمد دیواری اتاق نوجوان، به رنگ و دکوراسیون دیگر وسایل موجود در اتاق هم توجه داشته باشید تا هارمونی رنگ‌ها برقرار شود.

در این مقاله قصد داریم تا شما مخاطبین محترم را با کمد دیواری اتاق نوجوان؛ 10 مدل جدید و بسیار زیبا آشنا نماییم. پس برای آشنایی با ماهیت کمد دیواری اتاق نوجوان با ما تا انتهای این مقاله از وب‌سایت دکوراسیون نیو دیزاین همراه باشید.

 

مهم‌ترین نکات کمد دیواری اتاق نوجوان

همان‌طور که در مطالب بالا اشاره شد، یکی از کاربردی‌ترین عناصر در اتاق خواب مدرن امروزی، ساخت کمد دیواری اتاق نوجوان است.  امّا پیش از طراحی لازم است به موارد مهم زیر توجه داشته باشیم و سپس طرح مدنظرمان را طراحی نماییم.

  • همواره متراژ اتاق را درنظر داشته باشید و متناسب با آن کمد دیواری اتاق نوجوان را انتخاب نمایید. چنانچه فضا اتاق شما کوچک است باید کمدی متناسب با متراژ آن فضا انخاب نمایید.
  • همیشه به سبک اتاق خواب و سرویس خواب اتاق نوجوان توجه داشته باشید، سپس کمد دیواری اتاق نوجوان را سفارش دهید.
  • باتوجه به نیازهای فرزندتان فضای داخلی کمد دیواری را طراحی نمایید.
  • جنسیت را همواره را در انتخاب کمد دیواری اتاق نوجوان در نظر بگیرید.
  • به رنگ‌ها در دکوراسیون اتاق خواب همواره توجه داشته باشید، سپسکمد دیواری اتاق نوجوان را انتخاب کنید تا هماهنگی میان عناصر ایجاد شود.

لازم به ذکر است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی، طراحی کمد دیواری در طراحی‌های مختلف قابل اجرا است. فرقی ندارد که فرم و طرحی اسپرت یا عروسکی باشد؛ تنها کافیست شما طرح مدنظرتان را به شخصی حرفه‌ای بسپارید.

در ادامه مقاله ما قصد داریم تا شما را با 10 مدل جدید و بسیار زیبا از کمد دیواری‌های اتاق نوجوان آشنا نماییم، پس همچنان با نیودیزاین همراه باشید.

 

مطلب پیشنهادی : کمد دیواری قابل جابجایی

 

کمد دیواری اتاق پسرانه

 

بیشتر بخوانید : انواع کمد دیواری پسرانه

 

10 مدل جدید کمد دیواری اتاق نوجوان

چناچه برای خرید یک کمد دیواری اتاق نوجوان به بازار مراجعه نمایید با انواع مختلفی از این محصولات مواجه خواهید شد. هرکدام از مدل‌های کمد دیواری چه از لحاظ ظاهری و یا کاربرد باهم تفاوت دارند. امروزه طرح‌های مختلف کمد دیواری اتاق نوجوان از لحاظ متریال  تا سبک طراحی و میزان فضا با یکدیگر متفاوت هستند.

10 مدل جدید و بسیار زیبا از کمد دیواری اتاق نوجوان عبارتند از:

1- مدل کمد دیواری جدید ریلی برای اتاق نوجوان

ریلی بودن یکی از ویژگی‌های مهم در کمد دیواری اتاق نوجوان است که به درب‌های آن محدود نمی‌شود. درواقغ غیراز درب، خود کمد نیز می‌تواند ب‌صورت یک مجموعه‌ای کاملی از طرح ریلی باشد. یکی مهم‌ترین کاربردهای کمد دیواری ریلی برای آپارتمان‌های کوچک است که از فضای کوچکی برخوردار هستند. هم چنین از دیگر مزایای این کمدها می‌توان به نصب آینه روی درب آن اشاره کرده که کاربرد کم را بیشتر می‌کند و زیبای اتاق را دو چندان می‌نماید.

2- کمد دیواری ام دی اف برای اتاق نوجوان

درواقع ام‌دی‌اف جایگزینی بسیار مناسب برای محصولات چوبی محسوب می‌شود که نسبت به چوب بسیار مقرون‌به‌صرفه تر است. کمد دیواری اتاق نوجوان اگر از نوع MDF باشد، مزایای فوق‌العاده‌ای دارد. از بزرگ‌ترین مزیت ام دی اف نسبت به چوبی، می‌توان به وزن کمتر اشاره کرد. درواقع سبکی وزن کمد دیواری، جابجایی را برای ما راحت‌تر می‌کند.

3- کمد دیواری سفید برای اتاق نوجوان

درحال‌حاضر رنگ سفید برای کمد دیواری طرفداران زیادی پیدا کرده است. درواقع این رنگ برای اتاق‌های کوچک یک گزینه مناسب محسوب می‌شود و هم‌چنین می‌توان سفید را با هر رنگ دیگر ترکیب نمود.

4- کمد دیواری با میز تحریر

کمد دیواری با میز تحریر یکی از مدل‌های زیبای است که در اغلب خانه‌های کوچک بهترین گزینه انتخابی هستند. در این مدل، بخشی از کمد به‌صورت فرورفتگی و به‌شکل میز در نظر گرفته می‌شود. به موجب این امر فرزند شما می‌تواند در این مدل کمد دیواری با میز تحریر، علاوه بر جای دادن وسایل خود و از میز آن استفاده نمایند.

5- محصولات وکیوم برای کمد دیواری اتاق نوجوان

شاید باورش کمی سخت باشد امّا پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌ها جدید روی ساخت کمد دیواری اتاق خواب هم بسیار تأثیرگذار بودند. فناوری وکیوم درواقع از مهم‌ترین تکنولوژی‌های جدید در ساخت انواع محصولات چوبی اتاق خواب است. به‌واسطه وکیوم کردن پنل‌ها، فاصله بین ذرات به‌صورت کامل از بین می‌رود. درواقع فشردگی حداکثری موجب می‌شود احتمال نفوذ هوا و ذرات گردوغبار به صفر برسد.

 

بیشتر بخوانید : کمد دیواری سلطنتی چیست

 

6- کمد دیواری اتاق نوجوان با طرح های فانتزی

دیزاین اتاق خواب برای نوجوانان از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. یک اتاق خواب زیبا و کاربردی برای نوجوانان روی روحیه و خلق‌وخوی آن‌ها تأثیر بسزایی دارد. برای خرید کمد دیواری اتاق نوجوان نیز باید به چندین نکته توجه نمود. امروزه در ساخت کمد دیواری اتاق نوجوان استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های فانتزی بسیار رایج شده است.

7- کمد دیواری آینه دار برای اتاق خواب دختران

بدون شک از تأثیرگذارترین فاکتورها در خرید کمد دیواری، فرزند نوجوان شما خواهد بود. هرکدام از اعضای خانواده به‌دلیل روحیات و سلایقی  که دارند نوع متفاوتی از دیزاین را انتخاب می‌نمایند. دختران نوجوان هم معمولاً به‌دلیل روحیات خاص، عاشق آینه‌ها هستند. سرویس خواب مدرن همراه با آینه هستند.

8- کمد دیواری کلاسیک برای اتاق نوجوان

چنانچه به‌ دنبال یک کمد لباس لاکچری برای نوجوانان هستید، محصولات کلاسیک بهترین انتخاب محسوب می‌شود. یک کمد دیواری در سبک کلاسیک، نمایی شیک و خیره‌کننده به اتاق خواب فرزندان شما می‌دهد. امروزه استفاده از سبک کلاسیک در کمد دیواری اتاق نوجوان بسیار رایج شده است.

9- کمد دیواری بدون درب برای فضای کوچک

درحال‌حاضر مدل کمد لباس بدون در باتوجه به متراژ خانه‌ها طرفدارن زیادی پیدا کرده است. ده قفسه، دو کشو و یک قسمت مرکزی برای آویختن لباسريال تعداد زیادی از فضاهای ذخیره سازی به صورت متقارن در کنار هم قرار می‌گیرند و کلیت منسجمی را به وجود می‌آورند.

10- کمد دیواری اتاق نوجوان با درب لولایی

جهت باز کردن در کمد لولایی به فضایی برابر با عرض درب نیاز داریم. اگر چیدمان وسایل اتاق خواب فشرده نباشد، باز کردن در هم بدون برخورد به پا یا دیگر وسایل انجام می‌شود. کمد دیواری لولایی از حاظ جنس متنوع است امّا پیش از خرید باید به کیفیت لولا توجه کرد. امروزه استفاده از این درب‌ها در کمدهای دیواری بسیار طرفدار دارد.

 

نتیجه‌گیری

ما در این مقاله ابتدا به ماهیت کمد دیواری اتاق نوجوان پرداختیم. در ادامه باهم 10 مدل از جدیدترین کمد دیواری‌های نوجوانان را مورد بررسی قرار دادیم. همان طور که در مطالب بالاعنوان شد، توجه داشته باشید که در نهایت این فرزندان نوجوان شماست که براساس سلیقه خود کمد دیواری مناسبش را انتخاب می کند.

امید است مقاله کمد دیواری اتاق نوجوان؛ 10 مدل جدید و بسیار زیبا مورد توجه شما مخاطبین محترم قرار گرفته باشد. لطفاً پس از مطالعه مقاله نظرات و تجارب شخصی خود را در این زمینه با ما در وبسایت دکوراسیون نیودیزاین به اشتراک بگذارید. هم چنین مجموعه ما در زمینه خرید انواع کابینت آشپزخانه ، کمد های دیواری ، دکوراسیون داخلی ، بازسازی خانه قدیمی و دیگر خدمات مرتبط با طراحی داخلی منزل ، اداری و فروشگاه ها خدمات با کیفیتی را با منصفانه ترین قیمت به شما عزیزان ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه نیو دیزاین در ارتباط باشید.

 

این مطلب را از دست ندهید : کمد دیواری اتاق کودک و نوجوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *