جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مهمترین معایب کابینت VMF  را بشناسید !

فهرست مطالب

برای تولید صفحه کابینت VMF  از جدیدترین روش‌ های سبک سازی در دنیا استفاده می‌شود. اخیرا شرکت‌ها برای تولید صفحات سبک ام دی اف، از این روش برای بالا بردن مقاومت صفحه و کم کردن وزن آن استفاده میکنند. صفحه کابینت سبک VMF دارای جدیدترین روکش با مواد اولیه نو و غیر بازیافتی می‌باشد و در مقابل سی‌پی‌ال‌ های بازار از مواد غیر سمی تولید شده و بافت جدیدی دارد که زیبایی خاصی به این محصول داده است.با ما همراه باشید تا در مقاله  نیودیزاین، در مورد معایب کابینت VMF توضیح دهیم.

 

مشخصات کابینت VMF چیست؟

برای انتخاب این کابینت حتما معایب صفحه کابینت VMF  را نیز در نظر بگیرید. این محصول که با بهترین تکنولوژی و مواد اولیه ساخته شده برای کابینت و محیط آشپزخانه طراحی شده و با استفاده از آن دیگر راجع به مشکلات محصولات چوبی نگرانی نخواهید داشت. ضخامت این کابینت‌ها ۶ سانتی ‌متر همراه با چهره متفاوت و خاص می‌باشد و با راه ‌اندازی تکنولوژی ‌های جدید تولید صفحه در ایران توانستند وزن این صفحات ۶ سانتی ‌متری را از حدود ۹۵ کیلوگرم به ۴۵ کیلوگرم کاهش دهند.

 

مشخصات کابینت VMF

 

اما در عین حال مقاومت بالاتری را نسبت به سایر صفحات ایجاد کنند. نوار هایی وجود دارد که می‌توان برای پوشش قسمت‌های برش خورده داخل بسته‌ بندی استفاده کنید که کاملاً همرنگ این صفحات می‌باشد، و بسته ‌بندی صفحات از جنس کارتون ضخیم است که علاوه بر زیبایی و جذابیت در حین حمل و نقل این صفحات از آسیب و ضربه رسیدن به صفحه جلوگیری می‌شود.

به دلیل مقاومت ‌های بالایی که روکش ‌های مصرف شده در صفحات VMF ، امکان ترک خوردن روی صفحات کاملاً به صفر رسیده و شما به هیچ عنوان لب پریدگی در هنگام برش مشاهده نمیکنید. هانی کامپ‌ هایی که در این صفحات به کار رفته نوعی مواد سلولزی با مواد نانو است که مقاومت صفحات را در برابر رطوبت و آب و هوای شرجی افزایش می‌دهد. کیفیت بالا و مزایای این صفحات و در عین حال قیمت مناسب آن دلیلی بر فروش بیشتر این صفحات و ارزش بالای آن است.

 

معایب صفحه کابینت vmf 

۱ . در صورتی که آشپزخانه شما کوچک باشد به هیچ عنوان نمی‌توانید از رنگ تیره استفاده کنید زیرا محیط آشپزخانه شما را کوچک تر نشان میدهد.

۲ . ممکن است قارچ‌ها و باکتری ‌هایی در میان کابینت‌ها رشد کنند و تکثیر شوند.

۳ . این نوع ورقه می‌تواند در برابر نور و آفتاب به مرور زمان تغییر رنگ بدهد.

۴ . در برابر اجسام تیز، حساس هستند و ممکن است در اثر برخورد اجسام تیز آسیب دیده و خراش بردارند.

۵ .  از آنجایی که این صفحات تقریباً قیمت بالایی دارند اگر دچار هرگونه آسیب و مشکلی شوند هزینه تعمیر و یا تعویض آن بالا می‌باشد.

 

 ویژگی کابینت VMF چیست؟

کابینت ها به دلیل سلولزی که در آن ها به کار رفته است خاصیت ضد آب بودن دارند. مواد استفاده شده در تولید این صفحات از مرغوب ترین و بهترین شرکت‌های تولید کننده تهیه شده است، بنابراین شما با یک محصول با کیفیت بالا روبرو هستید. با وزن تقریباً ۴۳ کیلوگرم از سبک ترین صفحات کابینت در ایران هستند اما در کنار این سبکی دارای استحکام بالایی می‌باشد. این صفحه دارای سطحی صاف و بدون دانه است که آن را به گزینه بهتری برای کابینت‌های رنگ شده تبدیل می‌کند.

معمولا از این صفحه برای کابینت آشپزخانه استفاده می‌کنند اما می‌شود از این صفحه برای مبلمان، قفسه، کفپوش و موارد تزیینی استفاده نمود. پاک کردن آلودگی‌های روی سطح این کابینت بسیار راحت است و شما می‌توانید به راحتی لکه‌های قرار گرفته بر روی سطح را تمیز کنید. از آنجایی که صفحه وی ام اف ترک نمیخورد باعث شده که استفاده از این صفحه در ساخت کابینت بیشتر شود. این صفحه دارای رنگ بندی ‌های متفاوتی می‌باشد و شما می‌توانید رنگ آن را با توجه به دکوراسیون خود انتخاب کنید به همین دلیل در دکوراسیون داخلی ساختمان از این صفحه استفاده‌ های زیادی می‌شود. مقاومت این صفحه در برابر حرارت و رطوبت به نسبت چوب طبیعی بیشتر می‌باشد.

 

انواع صفحه کابینت وی ام اف

 

نکته ی پایانی

صفحه کابینت VMF، از بهترین و مرغوب‌ ترین مواد تشکیل شده است و امروزه از این صفحه برای تهیه کابینت استفاده می‌شود. این صفحه ضد آب بوده و در برابر حرارت و رطوبت مقاومت بالایی دارد. اگر لکه بر روی آن قرار بگیرد به راحتی می‌توانید آن را پاک کنید. این صفحه دارای نوار هایی می‌باشد که همرنگ صفحه است و برای پوشش قسمت‌های برش خورده استفاده میشود. از مهمترین معایب صفحه کابینت VMF میتوانیم به حساس بودن در برابر اجسام تیز، اشاره کرد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *