جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تاثیرگذاری و جذب مشتری در دکور فروشگاه ورزشی

فهرست مطالب

تکنیک های طراحی برای تاثیرگذاری و جذب مشتری در دکور فروشگاه ورزشی

طراحی دکوراسیون فروشگاه ورزشی جزو یکی از مهم ترین طراحی های داخلی محسوب می شود. زیرا به علت کاربری که دارد افراد زیادی تحت عنوان مشتری در آنجا رفت و آمد می کنند. بر این اساس در طراحی آن باید دقت ویژه ای به کار گرفته شود که توجه افراد را جهت وارد شدن به داخل فروشگاه جلب نماید. علاوه بر این طراحی آن باید به گونه ای باشد که مشتریان بتوانند ساعت زیادی را بدون خستگی در آنجا سپری کنند. در نتیجه طراحی دکور فروشگاه ورزشی از کف گرفته تا سقف، بایستی بر اساس یک اصول و هماهنگی خاصی صورت گیرد تا علاوه بر جلب کردن توجه مشتری، بر روی بالا رفتن فروش اثر بگذارد.

این نکته را در نظر داشته باشید که طراحی دکوراسیون فروشگاه در جذب مشتری نقش بسیار مهمی را برعهده دارد. هنگامی که یک مشتری وارد فروشگاه شما می شود در همان لحظه ابتدایی اولین کاری که می کند این است که فروشگاه را به طور کامل زیر نظر می گیرد و بعد می سنجد که در فروشگاه بماند و یا از آن خارج شود. مهم ترین عامل برای جذب مشتری و افزایش فروش، توجه به زیباسازی دکوراسیون فروشگاه می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع ایده های چیدمان و هر آنچه که برای داشتن دکوراسیونی چشمگیر و خاص نیاز است در اختیار شما قرار دهیم، با وبسایت دکوراسیون نیو دیزاین همراه باشید.

 

بیشتر بخوانید : طراحی دکور فروشگاه

 

علت طراحی دکوراسیون خاص و منحصر به فرد برای فروشگاه لوازم ورزشی

علت طراحی دکوراسیون خاص و منحصر به فرد برای فروشگاه لوازم ورزشی این است که امروزه در چشم انداز رقابتی میان برندها، دیگر قیمت مناسب و یا پر کردن قفسه ها موفقیت و مزیت به حساب نمی آید. بلکه مشتریان می خواهند در طول مدت خرید خود از یک تجربه ویژه و لذت بخش برخوردار شوند. طراحی داخلی فروشگاه ها، یکی از عناصر اساسی و تاثیرگذار در به وجود آوردن یک تجربه خوب برای مشتری است. به این صورت که فضای داخلی فروشگاه باید از طراحی اصولی و حساب شده برخوردار باشد که همین مسئله سبب بازگشت مجدد مشتری به آن مکان می شود. علت های طراحی منحصر به فرد برای دکور فروشگاه ورزشی به شرح زیر می باشد:

 

  1. سبب متمایز شدن از رقبای خود
  2. جذب کردن مخاطبان هدف
  3. بهبود بخشیدن تجربه مشتری در خرید از فروشگاه
  4. بالا بردن آگاهی نسبت به برند خود
  5. افزایش مشتری و فروش

 

 

طراحی زیبا و چشمگیر دکوراسیون فروشگاه لوازم ورزشی خود جهت متمایز شدن از سایر فروشگاه ها

طراحی زیبا و چشمگیر دکوراسیون فروشگاه لوازم ورزشی جهت متمایز شدن از سایر فروشگاه ها، جزو مهمترین اصولی است که باید به درستی انجام گیرد، چون همین مسئله در جذب مشتری تاثیرگذار است. صاحبان فروشگاه های لوازم ورزشی اغلب تمایل دارند که شروع کسب و کار خود را با فروش لباس های ورزشی برند، وسایل ورزشی و سایر کالاهایی که امکان تهیه آن در دیگر فروشگاه ها وجود ندارد، آغاز نمایند. به همین منظور برای اینکه شما بتوانید در این حوزه از سایر رقبا خود جلوتر باشید، باید به طراحی منحصر به فرد ورودی و دکوراسیون بپردازید. در صورتی که از یک فروشگاه لوازم ورزشی برخوردار هستید و میخواهید برای آن دکوراسیونی مخاطب پسند و خاص طراحی کنید، به شما توصیه می کنیم که از همکاران ما در گروه نیودیزاین راهنمایی بگیرید، چرا‌که ما در زمینه طراحی و اجرا بهترین دکوراسیون ها بیش از 10 سال سابقه کاری موفق داریم، به همین منظور جهت طراحی دکوراسیون فروشگاه خود می توانید با طراحان حرفه ای ما از طریق شماره تماس دفتر 02144433773 در ارتباط باشید و یا به آدرس ما به نشانی جنت آباد جنوبی- بالاتر از میدان چهارباغ – ساختمان بانک آینده مراجعه نمایید.

 

مطلب پیشنهادی: نکات دکوراسیون داخلی فروشگاه

 

طراحی آستانه ورودی دکور فروشگاه لوازم ورزشی

طراحی آستانه ورودی دکور فروشگاه لوازم ورزشی باید به گونه ای باشد که مشتری را به داخل فروشگاه هدایت کند. آستانه ورودی به یک و نیم تا دو و نیم متر مربع اول مغازه گفته می شود که مشتریان به صرف دیدن ویترین و بررسی آنچه که برای خرید ارائه کرده اید، می پردازند و در نهایت تصمیم می گیرند که اقدام به خرید کنند و یا خیر. توجه داشته باشید که این قسمت از فروشگاه شما مشخص می کند که آنها به موارد داخل ویترین نگاه سرسری بیاندازند و به سرعت آنجا را ترک کنند و یا موردی توجه آنها را جلب و به ماندن در آنجا دعوت کند.

 

نحوه چیدمان دکوراسیون فروشگاه ورزشی

نحوه چیدمان دکوراسیون فروشگاه ورزشی از اصولی برخوردار است که با رعایت کردن و اجرای درست آنها می توان به نتیجه مطلوب دست یافت. راه اندازی فروشگاه لوازم ورزشی مانند سایر فروشگاه ها از شرایط مخصوص به خود برخوردار می باشد اما عاملی که سبب بالا رفتن فروش می شود می توان به ارائه محصولات و نحوه چیدمان آنها اشاره کرد که میتواند مشتری را به خرید کردن ترغیب و یا او را از خرید منصرف کند. در نتیجه باید فروشگاه را به گونه ای چیدمان کنید که همه افرادی که می خواهند لباس ورزشی تهیه کنند به سمت فروشگاه شما کشیده شوند. در ادامه می خواهیم به شما بگوییم که در هنگام چیدمان دکور به چه مواردی توجه داشته باشید تا از بیشترین بازدهی برخوردار شوید.

  • استفاده از رنگ بندی متناسب

استفاده از رنگ بندی متناسب، جزو اصول اساسی در طراحی دکوراسیون می باشد. رنگ ها نه تنها به زیبا سازی فضا داخل فروشگاه می پردازند، بلکه توجه مشتریان را به یک نقطه خاص جلب می کنند و سبب هدایت آنها به سمت فروشگاه شما می شود. طراحی که شما برای دکور یک فروشگاه پوشاک و حتی یک محیط اداری انجام می دهید، بایستی با یک فروشگاه لوازم ورزشی دارای تفاوت هایی باشد، چرا‌که ورزش باعث شور و نشاط و هیجان می شود و از طرفی در طراحی دکوراسیون باید تمام دقت و مهارت به کار گرفته شود تا آن شور و هیجان به مشتری انتقال یابد. چنانچه فضا بی روح و سرد باشد منجر می شود که توجه افراد را به خود جلب نکند. بنابراین برای دکوراسیون خود رنگ های تند و شاد مورد استفاده قرار دهید و سعی کنید به هارمونی رنگ ها توجه داشته باشید.

  • نورپردازی مناسب

نورپردازی مناسب در هر مکانی به زیباتر شدن نمای ظاهری آن کمک می کند. در هر کسب و کاری جهت بهتر دیده شدن اجناس، نورپردازی باید به گونه ای باشد که هم کالا ها را به طور مشخص در معرض دید قرار دهد و هم موجب اذیت نشدن چشم مشتری شود. اما در فروشگاه لوازم ورزشی ضروری است که در بعضی قسمت ها نور به شیوه ای استفاده شود که منجر به ایجاد هیجان گردد اما این کار باید با دقت بالایی انجام شود و در هر جایی مورد استفاده قرار نگیرد. می توانید یک قسمت از فروشگاه را پر نور و یک قسمت را کم نور به نمایش در آورید و دقت داشته باشید که نور‌پردازی در ویترین به بهترین شکل ممکن صورت گیرد، چرا‌که ویترین جزو اصلی ترین قسمت هر فروشگاه می باشد.

  • مورد استفاده قرار دادن عناصر دکوراتیو تاثیر گذار در فروشگاه ورزشی

مورد استفاده قرار دادن عناصر دکوراتیو تاثیر گذار در فروشگاه ورزشی سبب می شود توجه هر بیننده ای را به خود جلب کند. بعضی از عناصر بر روی زیبایی دکوراسیون فروشگاه تاثیر چشمگیری می گذارند. مورد استفاده قرار دادن وسایل مربوط به ورزش نظیر دوچرخه سبد دار طرح قدیمی که به دکور شما جلوه ای ویژه و خاص می بخشد و یا مورد استفاده قرار چمن مصنوعی و زمین فوتبال در ویترین یک جلوه جذاب برای فروشگاه شما ایجاد می کند. همینطور عناصری از جمله آینه، قفسه های تزئینی، قفسه های فلزی نمونه هایی از بهترین عناصر محسوب می شوند که به شدت در زیبایی دکوراسیون اثرگذار می باشند. این نکته را در نظر داشته باشید که قسمت های ضروری در اولویت قرار گیرند. برخورداری از یک اتاق پرو حرفه ای و وجود آینه های قدی از مواردی هستند که باید برای فروشگاه لوازم ورزشی در نظر گرفته شود تا افراد به آسانی بتوانند هر آنچه که مدنظرشان است پرو کنند و خرید خود را به راحتی انجام دهند.

دکوراسیون داخلی فروشگاه و مغازه ها با افزایش مشتری و فروش از رابطه مستقیمی برخوردار می باشند. در ادامه می خواهیم دو مدل دکوراسیون فروشگاه ورزشی که بر اساس استاندارد ها طراحی شده اند مورد ارزیابی قرار دهیم، با ما همراه باشید.

 

مطلب پیشنهادی نیو دیزاین : ساخت دکور فروشگاه با کمترین هزینه

 

چیدمان دکوراسیون فروشگاه ورزشی|مجموعه نیودیزاین

 

طراحی دکوراسیون فروشگاه لوازم ورزشی مدرن

در ارتباط با طراحی دکوراسیون فروشگاه لوازم ورزشی مدرن باید بگوییم که این فروشگاه در شهر مونیخ کشور آلمان جانمایی شده است و زیرمجموعه برند لوازم ورزشی فرانسوی Decathlon می باشد و طراحی آن توسط گروه آلمانی kplus konzept صورت گرفته است. طراحی فروشگاه به این صورت است که به وسیله نوار آبی که در کف و سقف با یکدیگر در اتصال هستند، از یکدیگر جدا شده اند و به وسیله دیوایدر (جداکننده فضا مانند پارتیشن)، فروشگاه به دو بخش تقسیم بندی شده و در هر بخش فروش محصول خاصی صورت می گیرد. در یک سمت نوار آبی، فروشگاه از رنگ سفید و سمت دیگر فروشگاه از رنگ مشکی برخوردار می باشد. این جداسازی فضا به صورت کاملا حرفه ای و هوشمندانه صورت گرفته است، چرا‌که بدون اینکه تقسیم فضایی صورت گیرد، به وسیله یک نوار فضا به دو قسمت تقسیم شده و به مشتری حس تقسیم بندی منتقل می شود، در صورتی که فضا از حالتی کاملا یکپارچه برخوردار است.

 

طراحی دکوراسیون فروشگاه لوازم ورزشی نایک در لندن

طراحی دکوراسیون فروشگاه لوازم ورزشی نایک در لندن جزو یکی از بهترین طراحی ها محسوب می شود. نایک به عنوان یک شرکت آمریکایی در زمینه پوشاک در تمامی نقاط دنیا مشغول به فعالیت می باشد. مشتریان در همان ابتدا که به فروشگاه نایک وارد می شوند، متوجه مکعبی به نام ID می شوند که به صورت معلق در فضای فروشگاه قرار گرفته است. ID در اصل مکعبی است که تشکیل شده از شیشه و استیل می باشد. طراحی دکوراسیون فضای داخلی بازتاب شاخصه های این برند جهانی است. نیمکت های چوبی طره به رنگ تیره و مبلمان چوبی که در فضای مشاوره قرار گرفته اند به عنوان مکمل یکدیگر عمل میکنند و برای مشتریان نمای 360 درجه و پانوراما از برج نایک فراهم می آورد.

 

بیشتر بخوانید : بهترین رنگ برای دکور فروشگاه

 

سوالات متداول:

1.دکوراسیون فروشگاه لوازم ورزشی به چه علت به طراحی منحصر به فرد نیاز دارد؟

سبب متمایز شدن از رقبای خود، جذب کردن مخاطبان هدف، بهبود بخشیدن تجربه مشتری در خرید از فروشگاه، بالا بردن آگاهی نسبت به برند خود، افزایش مشتری و فروش.

2.در چیدمان دکوراسیون فروشگاه ورزشی باید به چه مواردی توجه شود؟

استفاده از رنگ بندی متناسب، نورپردازی مطلوب، استفاده از عناصر دکوراتیو تاثیرگذار.

3.هزینه طراحی دکوراسیون لوازم ورزشی چقدر است؟

به منظور اطلاع از هزینه های مربوط به طراحی دکوراسیون می توانید با همکاران ما در گروه نیودیزاین از طریق شماره 09124760097 تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که تیم ما در زمینه طراحی دکوراسیون ، ساخت و احرای انواع کابینت آشپزخانه ، کمد دیواری  ، بازسازی خانه ی قدیمی و دفتر کار و … از سال سابقه 10 برخوردار می باشد و بهترین کیفیت را با قیمتی منصفانه در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

 

نتیجه گیری:

در مقاله دکوراسیون فروشگاه ورزشی گفته شد که اکثر ورزشکاران خواستار این مورد هستند که در زمان خرید اجناس به آسانی در دسترس آنها باشد تا بتوانند آنها را لمس و برگزینند. در فروشگاه ورزشی، طراحی ویترین بسیار حائز اهمیت است، چرا که اول جایی است که مشتری در نگاه اول با آن مواجه می شود. رعایت اصول نام برده در متن فوق می تواند به ایجاد دکوراسیونی جذاب و چشمگیر منجر شود، از همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله متشکریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *