جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تاثیر کابینت آشپزخانه پولیشی بر دکوراسیون داخلی خانه ، برای چه سبک خانه هایی مناسب است ؟

فهرست مطالب

کابینت پولیشی در دکوراسیون خانه

امروزه کابینت ها نمایی زیبا به آشپزخانه ها می‌دهند، و به قولی جذابیت آشپزخانه به دوش کابینت‌ها می‌باشد هر چقدر کابینت زیبا و با کیفیت باشد نمای آشپزخانه شیک و خیلی قشنگ می‌باشد. ولی ما با خیلی طرح و تنوع کابینت‌ها در بازار روبرو هستیم و طراحی‌های مختلف کابینت‌ها باعث شده است که به سختی بتوان  یک کابینت دلخواه را انتخاب کرد کابینت آشپزخانه پولیشی یک ظاهر زیبا و لاکچری دارد. تاثیر کابینت پولیشی بر دکوراسیون یک ظاهر خاص و لاکچری که استحکام بالایی دارد و همانطور که از نامش پیدا است، ظاهری جلا شده و براق دارد و جز دسته کابینت‌های نئو کلاسیک می‌باشد.

برای ساختن این کابینت از یک ورق ام دی اف خام و یک یا چند لایه رنگ براق از جنس مشابه پلی اورتان با عمق بیشتر استفاده می شود. اگر می خواهید کابینت های خود را تعویض کنید حتما از کابینت پولیشی استفاده کنید زیرا تاثیر کابینت پولیشی بر دکوراسیون  آن قدر زیبایی بخش است که فضا را  شیک و مدرن جلوه می دهد و توجه همه را به خود جلب می کند. با نیو دیزاین همراه باشید.

 

كابينت رنگ پوليشي

 

رنگ پولیش در انواع  کابینت پولیشی

رنگ پولیش مهمترین بخش کابینت  می‌باشد که مواد تشکیل دهنده پولیش ماده خمیری و غلیظی  است که از ترکیب زرین و نوعی اسید و تشدید کننده کبالت  ساخته می‌شود . برای استفاده از این رنگ باید  آن را به صورت ریخته گری  یا با اسپری روی بدنه کابینت قرار داده و با یک موم پوشش دهنده روی ام دی اف، سطوح فلزی ، و حتی پلاستیکی  استفاده کرد .

رنگ کابینت پولیشی پس از حرارت به خوبی پخته می‌شود و آماده جلادهی  می‌باشد و پس از حرارت آن  با یک لایه شفاف براق و بسیار خیره کننده مواجه خواهیم شد. برای ترمیم سطوح آسیب دیده از پولیش به عنوان یک روکش بسیار عالی استفاده کنید، عمل کرد این ماده تقریباً شبیه به سمباده  می‌باشد که می‌تواند تمام ایرادات سطوح را پوشش دهد. از جمله راه های افزایش تاثیر کابینت پولیشی بر دکوراسیون خانه ، انتخاب درست رنگ آن است.

 

مزایای کابینت پولیشی

۱. کابینت پولیشی در برابر نور خورشید و حرارت های دیگر و انواع روغن ‌ها ،کاملاً ضد خش و ضد ضربه می‌باشد و در برابر رطوبت بسیار مقاوم است.

۲. کابینت پولیشی در آن دسته از کابینت ‌هایی قرار دارد که ضد آب می‌باشد چون تمام قسمت های بدنه شان از مادهی پولیشی پوشیده می شود و هیچ راه نفوذی برای آب و رطوبت باقی نمی گذارد.

۳.سطح آن از پوشش بسیار بالایی برخوردار است و از ورود حشرات و باکتری‌ها به خوبی جلوگیری می‌کند.

۴.براقیتی  که روی روکش پولیشی سطح کابینت ایجاد می‌شود باعث  بازتاب نور می شود  و فضا را بزرگتر جلوه می‌دهد.

۵. رنگ کابینت‌های پولیشی سفید باعث شده است که از سایر کابینت‌ها متمایز باشد و رنگ سفید برای کابینت ،فضای آشپز خانه را بزرگ تر جلوه می دهد.

۶. ضخامت ۳ میلی متری  لایه اصلی که از مایع پولیشی است باعث  می‌شود مستحکم بودن این محصول را بیشتر از قبل  از پوشش پولیش نشان دهد.

 

معایب کابینت پولیشی

۱. دستگاه ‌های مخصوصی برای پاشیدن رنگ پولیشی لازم است که ،تمام اتوماتیک باشد .

۲. برای ساختن  کابینت‌های پولیشی به دقت زیادی نیاز است و برای نصب آن  محیط  باید از هرگونه گرد و خاکی به دور باشد .

۳. قیمت کابینت پولیشی از تمام کابینت‌ها گران تر است، برای اینکه برای ساخت این نوع کابینت از دستگاه‌های خاص و گران قیمتی استفاده می‌شود.

۴. برای نصب و اجرای این کابینت ها باید حساسیت زیادی به خرج داد.

 

تاثیر کابینت پولیشی بر دکوراسیون

در این بخش به تاثیر کابینت پولیشی بر دکوراسیون خواهیم پرداخت. به دلیل ضخامتی  که روی کابینت ایجاد می‌کند دارای مقاومت و کارایی بالایی می‌باشد.برای اینکه این کابینت‌ها زیر فشار خم نمی‌شوند و بر اثر ضربه یا خراش دچار خط و خش نمی‌شوند، مقاومت طولانی آنها باعث شده است که این کابینت‌ها محبوبیت زیادی پیدا کند و برای همه نوع آشپزخانه ‌هایی با هر متراژی  مناسب است و رنگ کردن این کابینت‌ها خیلی زمان بر می باشد و برای همین هزینه زیادی را به خانواده تحمیل می کند. چهارچوب اصلی دکوراسیون آشپزخانه کابینت روکش پولیشی یا کمد دیواری پولیشی در هر اتاق و هر جای دیگر از خانه مانند بقیه کابینت‌ها و کمدها اگر از ورق ام دی اف سفید طراحی شود دیگر نیاز به رنگ آمیزی ندارد.

اگر احیاناً قسمت‌های دیگری از کابینت‌ها احتیاج به رنگ آمیزی داشته باشد با ورق کابینت ام دی اف خام تولید می شوند درب کابینت و نما هستند که با استفاده از رنگ پولیش می‌توان به راحتی نقص‌های هر سطحی را برطرف کرد و در عین حال ظاهری زیبا و شفاف به آنها بخشید البته کاربرد پولیش در دکوراسیون آشپزخانه کابینت روکش پولیشی تنها برای ایجاد شفافیت و زیبایی ظاهری نیست بلکه از رنگ پولیش به عنوان لایه محافظ در برابر عوامل مختلفی مانند رطوبت می توان  استفاده کرد.

 

کابینت پولیشی نئو کلاسیک

 

کابینت پولیشی طرح انزو

کابینت آشپزخانه انزو پولیشی ، مغزی از جنس ورق ام دی اف خام است که این ورقه‌ ها در سایزهای ۲۵ و ۴۰ میلی متری انتخاب می‌شوند و این ورقه ها توسط دستگاه‌های برش سی ان سی طبق سلیقه مشتریان به شکل ساده یا ابزار خورده حکاکی می‌شوند و تنها تفاوتی که در تمام کابینت‌های طلوع شده وجود دارد این است که در جنس در و نمای آن کابینت است فضای داخلی کابینت‌ها در تمام انواع آنها یکسان و کاملاً از جنس ام دی اف با روکش سفید می‌باشد که در کابینت نئوکلاسیک هم همین طور می‌باشد.

برای نصب و اجرای این کابینت‌ها د حتماً از استاد کاران ماهر، استفاده شود برای اینکه نصب کابینت و قرار دادن ستون‌ها خیلی مهم می‌باشد و رعایت کردن این موضوع زیبایی دو چندانی به هر آشپزخانه‌ای می‌بخشد. نمای آشپزخانه با کابینت پولیشی تاثیر بسزایی بر دکوراسیون داخلی دارد ،کابینت‌های سفید باعث بزرگتر شدن نما می‌شود، و جلوه بیشتری به نمای داخلی می‌دهد. پس برای استفاده از این نوع کابینت حتماً باید با استاد کاران حرفه‌ای  تماس بگیرید که به بهترین نحو برای شما اجرا کنند.

امید است با این مقاله از تاثیر کابینت پولیشی بر دکوراسیون به اندازه کافی آشنا شده باشید. مجموعه نیو دیزاین با بیش از ده سال سابقه درخشان در زمینه نصب و اجرای انواع کابینت آشپزخانه ، بهترین کیفیت را به شما عزیزان عرضه می دارد. کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *