جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

معرفی ۶ تا از بهترین انواع کابینت های ایتالیایی + ویژگی های منحصر به فرد آن

فهرست مطالب

این مدل کابینت‌ آشپزخانه نسبت به کابینت‌های  دیگر خیلی زیبا و جذاب هستند و در نگاه اول متوجه  می‌شوید که با تمام کابینت هایی که تا الان دیده اید کاملا متفاوت میباشد. انواع کابینت ایتالیایی باید در یک فضای باز و آشپزخانه بزرگ طراحی شود که  با سایر المان‌ها  هماهنگی داشته باشند. این سبک  طراحی کابینت درآشپزخانه‌های کوچک چندان تطابقی ندارد .چون فضایی  مرتب و منظم  وبه دور از آشفتگی برای این نوع طرح ها مناسب است. اکثرا تولید کنندگان کابینت های ایتالیایی کسانی  هستند که کابینت را با متریال با کیفیت مانند چوب، فلز های گلاس ،  سنگ و شیشه طراحی و اجرا می‌نمایند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این کابینت ها این است که می‌توان از ترکیب دو یا سه متریال استفاده کرد و همچنین ارتفاع بلند عمق زیاد این کابینت ها آنها را از دیگر کابینت‌ها جدا کرده است و بهترین ویژگی این کابینت ها  است. کابینت ایتالیایی در تمام دنیا طرفداران زیادی دارد گزینه های  مناسبی برای آشپزخانه‌های  مدرن و کلاسیک به شمار می‌رود این نوع کابینت‌ها نه تنها   از نظر ساختار و شکل کلی ، بلکه  از نظر اجزا  و رنگ بندی هم از قوانین خاصی پیروی می‌کند.

 

مطلب پیشنهادی : کابینت پلی اورتان یا ممبران

 

انواع کابینت های ایتالیایی

با توجه به نکاتی که در بالا ذکر کردیم ، در این بخش از مطالب به انواع کابینت های ایتالیایی خاهیم پرداخت و شما ا در انتخاب و خرید کابینت آشپزخانه راهنمایی خواهیم کرد. انواع این کابینت ها عبارتند از :

 

کابینت مدرن ایتالیایی

انواع کابینت ایتالیایی به سبک مدرن در  سال‌های نه چندان دور  مورد توجه ویژه‌ ی  افراد قرار گرفته است. طراحان ایتالیایی های نظرات  فوق العاده ای برای این سبک کابینت داشته‌اند، و یکی از کاربرد‌ترین  متریال برای انجام این کابینت ام دی اف پارشین است. نوع مدرن این نوع کابینت‌ها سادگی و زیبای خاصی دارد که حس خوبی به  افراد می‌دهد و تا اندازه‌ای  مورد توجه قرار گرفته است علاوه  بر سادگی این نوع کابینت‌ها ، ویژگی‌های دیگری هم  دارد. استفاده از جزیره یا طراحی‌های  ساده و کاملا مدرن ، توجه زیاد به طراحی کابینت‌های کاربردی مدرن و استفاده صحیح از فضای آشپزخانه ، حذف هرگونه منبت کاری  طراحی‌های برجسته روی درب های آن ها و استفاده ازسطح براق، برای کابینت‌ها.

 

کابینت مدرن ایتالیایی

 

کابینت ایتالیایی کلاسیک

این طراحی کابینت تا حدی شبیه طرح های روستیک است و برای آشپزخانه‌های بزرگ مناسب می‌باشد. از متریال طبیعی و رنگ‌های گرم برای انواع کابینت ایتالیایی کلاسیک استفاده می‌شود. تلفیق درب‌های شیشه‌ای و چوبی همچنین شلف‌های بدون درب برای کابینت آشپزخانه کلاسیک استفاده  فراوانی میشود. این نوع کابینت ها برای تجملات و سلطنتی بودن طرح زیبایی می باشد و با متریال های مختلفی مانند چوب، ام دی اف های گلاسه  قابل تولید می باشد.از نظر رنگ بندی هم باید از رنگ های مکمل استفاده نمود.

مهم ترین دلیل توجه زیاد مردم به این نوع کابینت به خاطر کیفیت و ماندگاری بالایی است که  دارد. در طراحی کابینت‌های ایتالیایی علاوه بر ساختار و مدل آنها  به رنگ بندی هم باید  توجه زیادی کرد که در کابینت‌های مدرن سبک ایتالیایی به  رنگ بندی مکمل استفاده می‌کنند، به همین دلیل فضای کوچک آشپزخانه‌ها را بزرگتر جلوه می‌دهد. ولی در کابینت به سبک کلاسیک به  دلیل استفاده از چوب که در آنها وجود دارد رنگ  قهوه‌ای  و کرم  رنگ می‌باشد و از رنگ‌های گرم استفاده می‌کنند و مهم ترین مسئله در این نوع کابینت این است که باید براق و درخشنده باشد.

کابینت طرح انزو ایتالیایی است که نام برند این شرکت است ، کابینت انزو در دسته بندی سبک  نئوکلاسیک  قرار دارد. ضخامت  این کابینت ۲۵ میلی متر می باشد در صورتی که اصولا باید ضخامت  درب این نوع کابینت ۱۶ میلی متر باشد. ضخامت درب کابینت انزو ۲۵ میلی متر است که   قطر زیاد آن به جهت عمق زیاد  و حکاکی هایی است که روی درب ها زده می‌شود. لبه‌های تمامی  درب ها  سی ان سی کار شده است که زیبایی بیشتری به فضای آشپزخانه ببخشد زیبایی  این دکوراسیون‌ها  بستگی به حکاکی ها و ابزاری است که توسط سی ان سی روی درب ها زده شده است.

 

این مطلب را هم بخوانید : نورپردازی سقف آشپزخانه

 

کابینت کلاسیک ایتالیایی

 

انواع کابینت ام دی اف ایتالیایی با روکش لمینیت

در ساخت کابینت آشپزخانه ام دی اف از لمینیت روکش مصنوعی استفاده می شود که تنوع زیادی در رنگ بندی و طراحی دارد. این نوع روکش دارای دو نوع مات و براق بوده و همچنین مقاومت زیادی در برابر حرارت و رطوبت دارد. از جدیدترین مدل‌های این روکش میتوانیم به تاپ مات و تاپ مات طرح بتن به سبک ایتالیایی اشاره کنیم. از زیر مجموع ههای کابینت ام دی اف نیز می توان به کابینت های ممبران اشاره کرد که ظراحی های بسیار جذابی دارند و مدل پرفروش آن ها در مجموعه نیو دیزاین ، کابینت ممبران گردویی نیز می باشد که در کیفیت بالا به شما عزیزان عرضه می شود.

 

کابینت ام دی اف ایتالیایی

 

کابینت ایتالیایی شیشه ای

از دیگر انواع کابینت ایتالیایی میتوانیم به سبک شیشه‌ای اشاره کنیم. کابینت‌های شیشه‌ای بسیار شیک و مقاوم بوده. شاید فکر کنید که کابینت شیشه‌ای از جدیدترین مدل‌ ها می‌باشد اما این نوع کابینت با اینکه قدیمی می‌باشد اما جز خاص ترین طرح ‌های کابینت ایتالیایی می‌باشد.

 

مطلب پیشهادی : پوشاندن درز صفحه کابینت

 

کابینت درب شیشه ای

 

کابینت تمام چوب ایتالیایی

این طرح که برای ساخت آن از چوب استفاده شده است دارای زیبایی خاصی می‌باشد و سلیقه بسیاری از افراد میباشد. طراحی‌های ایتالیایی قابلیت اجرا با چوب را نیز دارند. استفاده از سنگ و فلز و چوب طبیعی در این نوع سبک به زیبایی بیشتر آن کمک می‌کند.

 

استفاده از فلز در انواع کابینت ایتالیایی

به کار بردن فلز‌ هایی مانند آلومینیوم و استیل در کنار چوب ایده‌ های خاص برای ساخت انواع کابینت ایتالیایی می‌باشد. همچنین شما می‌توانید طرح مورد علاقه خود را با استفاده از مس ، برنز و یا تیتانیوم نیز سفارش دهید.

 

بیشتر بخوانید : بازسازی اداری

ویژگی های کابینت های ایتالیایی

  • داشتن تنوع در رنگ
  • داشتن تنوع در جنس
  • امکان استفاده در تمام سبک‌ها
  • به کار رفتن ترکیب های متنوع در ساخت آن
  • داشتن تنوع در جنس: این کابینت‌ها را می‌توان با چوب ، ام دی اف و سایر متریال ‌ها بسازید . هر کدام دارای ویژگی‌های مختلف و خاصی هستند.
  • امکان استفاده در تمامی سبک ها: انواع کابینت ایتالیایی را می‌توانید با هر نوع سبکی که مورد علاقه و پسند شما می‌باشد سفارش دهید . زیرا برخی افراد به آشپز خانه خلوت علاقه دارند و از کابینت ایتالیایی مدرن استفاده می‌کنند اما کسانی که شلوغی را میپسندند میتوانند از کابینت ایتالیایی سبک کلاسیک استفاده کنند.
  • به کار رفتن ترکیب های متنوع در ساخت آن: از دیگر ویژگی‌های کابینت‌های ایتالیایی میتوانیم به استفاده از ترکیب های متنوع در ساخت آن اشاره کنیم ، برای مثال مانند چوب و یا شیشه استفاده از رنگ‌های مکمل در ساخت کابینت‌های ایتالیایی از  محبوبیت زیادی برخوردار است.

 

کابینت مدرن شیک

 

سخن پایانی

در این مطالب به بررسی کابینت های ایتالیایی و انواع آن پرداختیم. خصوصیات آن را بررسی کردیم تا شما عزیزان را تا حد زیادی در خرید آن راهنمایی کرده باشیم. امیدواریم این مطالب از وبسایت دکوراسیون نیو دیزاین برای شما همراهان گرامی مفید بوده باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *