جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در بازسازی آشپزخانه به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

فهرست مطالب

در بازسازی آشپزخانه به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

دانستن نکات بازسازی آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار است . بازسازی آشپزخانه امروزه با هدف های متفاوتی انجام میشود و هر کس با هر هدفی به نتیجه عالی دست پیدا میکند زیرا به کمک بهترین سازندگان ایرانی میتوانید فضای آشپزخانه ی خود را بزرگ تر و دلباز تر کنید . کمک گرفتن از طراحان و سازندگان خوب و حرفه ای میتواند شما را به ایده آل هایتان از بازسازی خانه برساند .

بازسازی آشپزخانه به عنوان یکی از بخش های اصلی خانه که رفت و آمد در آنجا زیاد است بسیار مهم است و افراد برای بازسازی این قسمت از خانه بینهایت تلاش خود را میکنند تا با بهترین کیفیت با متریال یک آشپزخانه شیک و مدرن بسازند و با این کار دیگر محیط آشپزخانه تکراری و قدیمی نیست .

 

مطلب مرتبط : طراحی مدرن آشپزخانه

 

نکات بازسازی آشپزخانه قدیمی !

در بازسازی خانه قدیمی ، بازسازی آشپزخانه طبق آمار به دست آمده بیشترین تعداد تقاضا را دارد و افراد با پرداختن به این قسمت از خانه و بازسازی اصولی آن میتوانند  ارزش و بهای خانه را افزایش دهند . فراموش نکنید که هزینه بازسازی آشپزخانه قدیمی خیلی زیاد نیست و با کمترین هزینه و بهره مندی از ترفند های جدید میتوانید یک بازسازی با کیفیت و شیک را انجام دهید .

بازسازی آشپزخانه قدیمی میتواند شامل بازسازی سقف ، بازسازی کف و دیوار ها باشد که ۳ المان اصلی آشپزخانه محسوب میشوند . و کیفیت و زیبایی آن ها از اهمیت بسیاری برخوردار است . اما به جز این ها کابینت هم نیاز به بازسازی دارد و نباید از اهمیت آن غافل بود البته برای کاهش هزینه ها اگر کابینت ها سالم باشند دیگر نیازی به بازسازی آن ها نیست . اما یکی از پرطرفدار ترین کابینت ها ، کابینت آشپزخانه انزو می باشد که در مجموعه ما قابل سفارش است.

در هنگام بازسازی آشپزخانه قدیمی سعی کنید به نورپردازی آن هم اهمیت دهید .

و اگر آشپزخانه دارای یک پنجره بود حتما اقدام به تعویض شیشه آن کنید تا کیفیت آن افزایش یابد و هم بازتاب نور به خوبی انجام شود .

در صورت عدم وجود پنجره در آشپزخانه  باید اقدام به نور پردازی آن کنید که این کار نیاز به تخصص دارد  و باید از مهندسان این حوزه کمک بگیرید.

برای باز سازی کل آشپزخانه در مرحله ی اول باید یک سبک زیبا و جدید برای آن انتخاب کنید و سپس  رنگ دلخواه خود را تعیین کنید.

با این کار دیگر خرید المان ها برایتان  راحت تر می شود زیرا به خوبی می دانید که چه رنگ و مدلی مد نظر شما می باشد.

 

بازسازی آشپزخانه کوچک

بازسازی آشپزخانه  کوچک کمی حساس تر و نیاز مند دقت و هوش  بیشتری است. شما می توانید با انتخاب و سفارش کابینت آشپزخانه مناسب فضای کم در بازسازی آن با ترفند های دکوراسیون داخلی آن آشپزخانه را کاراتر کنید و بزرگ تر جلوه دهید هم چنین شما باید از حداقل فضا بیشترین استفاده را داشته باشید. به همین دلیل باید از ایده ها و راه کارهای سازنده گان برتر بهره مند شوید تا یک فضای پر کاربرد و جدید را در اختیار داشته باشید .

آشپزخانه های کوچک در بیشتر مواقع در شروع پذیرایی ساخته میشوند و سعی طراحان و سازندگان این است که دیوار های اضافی را در آن خراب کنند زیرا وجود دیوار اضافی باعث کاهش متراژ فضا میشود. بنا براین ضروری است که دیوار و اپن  اضافی را بردارید تا یک فضای زیبا ویک دست داشته باشید. در هنگام بازسازی آشپزخانه برای کاشی کاری دیوار بهتر است به سمت کاشی های رنگ روشن بروید . زیرا این نوع کاشی ها فضا را بزرگ تر جلوه میدهند و بر خلاف کاشی های کوچک و ریز تمیز کردن آن ها بسیار آسان تر میباشد.

 

این مطلب را هم بخوانید : دیزاین آشپزخانه با وسایل چوبی

 

نکات بازسازی آشپزخانه!

تعویض پنجره ها

کاهش هزینه بازسازی با درب کابینت ها به جای کل کابینت ها !

کمک به نورپردازی آشپزخانه !

رنگ کردن کابینت ها به جای عوض کردن آن ها!

چک کردن اتصالات !

پرهیز کردن از پر کردن فضای آشپزخانه !

 

بازسازی کف پوش آشپزخانه ! ( مهم )

خیلی از بانوان آشپزخانه را هر چند روز یک بار میشویند و برای آن از مواد شوینده قوی و آب زیادی استفاده میکنند.

اگر شما هم جز این دسته افراد هستید باید به استحکام کف آشپزخانه خیلی اهمیت بدهید و سعی کنید هر چند وقت یکبار اقداماتی برای آن انجام دهید ‌تا کف آشپزخانه دچار اسیب های جدی نشود و بهتر است که کف آشپزخانه را سرامیک کنید.

کف پوش سرامیک دوام و ماندگاری بالایی دارد و مناسب برای آشپزخانه هایی است که خیلی در معرض شست و شوی زیاد قرار میگیرد .

کف پوش سرامیک به راحتی تمیز میشود و بهتر از کف پوش های دیگر است.

مجموعه نیودیزاین در زمینه بازسازی انواع خانه و آشپزخانه ، بازسازی اداری ، ساخت و اجرای انواع کابینت آشپزخانه مانند کابینت ممبران گردویی ، کابینت های مدرن ، کلاسیک و … نیز به شما عزیزان خدما ارزنده ای را ارائه می دهد.

 

این مطلب را از دست ندهید : نور پردازی سقف آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *